Gå til innhold

Grip sjansen, nå har du muliget til å få kjøpt 2Gb DDR2 D9GMH/D9GKX for 360-400,- alt inkl. [wholesale]

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må si fra meg tilbudet om RAM brikkene etter en diskusjon med fruen. De som stiller nest i køen etter meg kan få dem. Jeg skulle ha 2 sett, så det til vi at 2 stk kan få 1 sett hver om de vil. Trådstarter er informert via PM.

Good hunting!

Snakke med fruen om data kjøp, har jeg for lengst gitt opp :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? :wallbash:

Det er to sett ledige vil jeg tro, siden andylove trakk seg ut. Skal du ha ville jeg ha vært rask...

Lenke til kommentar
Jeg må si fra meg tilbudet om RAM brikkene etter en diskusjon med fruen. De som stiller nest i køen etter meg kan få dem. Jeg skulle ha 2 sett, så det til vi at 2 stk kan få 1 sett hver om de vil. Trådstarter er informert via PM.

Good hunting!

Snakke med fruen om data kjøp, har jeg for lengst gitt opp :p

He he ja,en må alltid ha en skuff til data/hardware og en annen til husholdningen ellers :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vis vi får egen powerbuy\prisjakt del på forumet tror jeg det hadde blitt fart på sakene.

*Hint hint, admin.*

Det var vært diskutert og ha en egen kategori for det, men det har ikke blitt noe av enda...

EDIT: leif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Vis vi får egen powerbuy\prisjakt del på forumet tror jeg det hadde blitt fart på sakene.

*Hint hint, admin.*

Det var vært diskutert og ha en egen kategori for det, men det har ikke blitt noe av enda...

EDIT: leif

Vet. Tror den finnes, men kun admin har tilgang til den :p

Jarmo linket ihvertfall til den, men kun de over brukerne hadde tilgang.

Regner med de diskuterer hvem som skal ha ansvar, hvilkne regler osv.. Vil ikke ha AVForum skandalen #2.

Lenke til kommentar
AVforum-skandalen?

Vil du utdype den litt, Todday7? Jeg har sett at de har en powerbuy-seksjon der, men hva skjedde? Noen som stakk av med pengene?

43 forumbrukere kjøpte et/to/tre/fire tv'er hver til 20,000, master-it gikk konkurs og tok pengene, lygren(ansvarlige på AVForum) satt igjen med skjegget i postkassen.

Veldig kort forklart.

Linker:

Master IT konkurs

Powerbuy@AVForum tråden

Svindler hos Mastermind\Master IT

Søk litt på google osv..

MHV Todda7.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Då har eg også betalt inn :)

Får håpe me ikkje ender opp med ProMos chipper no då, men det er ein sweet deal selv om me skulle få promos :)

Er ProMos som er grunnen til at jeg kjøper denne rammen, har ProMos i mine Corsair XMS2...

Har også fått holdt av ett sett med noe mushkin ram som visstnok ikke klokket så bra i dag, må ha noe i backup... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...