Carl Sagan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Virker som noen har litt for mye gryn mellom fingra E6850, Q6600, 8800Ultra, Enermax 850w, 8stkr 15k SAS disker.. For mye gryn? Neida.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg må si fra meg tilbudet om RAM brikkene etter en diskusjon med fruen. De som stiller nest i køen etter meg kan få dem. Jeg skulle ha 2 sett, så det til vi at 2 stk kan få 1 sett hver om de vil. Trådstarter er informert via PM. Good hunting! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg må si fra meg tilbudet om RAM brikkene etter en diskusjon med fruen. De som stiller nest i køen etter meg kan få dem. Jeg skulle ha 2 sett, så det til vi at 2 stk kan få 1 sett hver om de vil. Trådstarter er informert via PM. Good hunting! Snakke med fruen om data kjøp, har jeg for lengst gitt opp Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? Det er to sett ledige vil jeg tro, siden andylove trakk seg ut. Skal du ha ville jeg ha vært rask... Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg må si fra meg tilbudet om RAM brikkene etter en diskusjon med fruen. De som stiller nest i køen etter meg kan få dem. Jeg skulle ha 2 sett, så det til vi at 2 stk kan få 1 sett hver om de vil. Trådstarter er informert via PM. Good hunting! Snakke med fruen om data kjøp, har jeg for lengst gitt opp He he ja,en må alltid ha en skuff til data/hardware og en annen til husholdningen ellers Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? Vis vi får egen powerbuy\prisjakt del på forumet tror jeg det hadde blitt fart på sakene. *Hint hint, admin.* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? Vis vi får egen powerbuy\prisjakt del på forumet tror jeg det hadde blitt fart på sakene. *Hint hint, admin.* Det var vært diskutert og ha en egen kategori for det, men det har ikke blitt noe av enda... EDIT: leif Endret 4. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? Vis vi får egen powerbuy\prisjakt del på forumet tror jeg det hadde blitt fart på sakene. *Hint hint, admin.* Det var vært diskutert og ha en egen kategori for det, men det har ikke blitt noe av enda... EDIT: leif Vet. Tror den finnes, men kun admin har tilgang til den Jarmo linket ihvertfall til den, men kun de over brukerne hadde tilgang. Regner med de diskuterer hvem som skal ha ansvar, hvilkne regler osv.. Vil ikke ha AVForum skandalen #2. Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? Det er to sett ledige vil jeg tro, siden andylove trakk seg ut. Skal du ha ville jeg ha vært rask... Finnes det fortsatt ledige brikker? Endret 4. november 2007 av whom Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tar også eit sett om det er nokon som trekker seg... Lenke til kommentar
NightFlare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg er også interessert om det blir noe ledig. Bør jeg ta 1 eller 2 sett, med tanke på min hardware? Står i sign. Endret 4. november 2007 av NightFlare Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg er også interessert om det blir noe ledig. Bør jeg ta 1 eller 2 sett, med tanke på min hardware? Står i sign. Du har DDR ram. Den som vi kjøper er DDR2, dvs den passer ikke. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 AVforum-skandalen? Vil du utdype den litt, Todday7? Jeg har sett at de har en powerbuy-seksjon der, men hva skjedde? Noen som stakk av med pengene? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 AVforum-skandalen? Vil du utdype den litt, Todday7? Jeg har sett at de har en powerbuy-seksjon der, men hva skjedde? Noen som stakk av med pengene? 43 forumbrukere kjøpte et/to/tre/fire tv'er hver til 20,000, master-it gikk konkurs og tok pengene, lygren(ansvarlige på AVForum) satt igjen med skjegget i postkassen. Veldig kort forklart. Linker: Master IT konkurs Powerbuy@AVForum tråden Svindler hos Mastermind\Master IT Søk litt på google osv.. MHV Todda7. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 TV'r og MasterIT Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) 1 set er ledig så bare å medle seg .... Blir antaglivis mulgihet til kjøp senere om stor nok interesse Upps var ment å redigere ble vist, ble vist svar knappen :S Endret 4. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Då har eg også betalt inn Får håpe me ikkje ender opp med ProMos chipper no då, men det er ein sweet deal selv om me skulle få promos Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ghost, hvis det er et sett igjen, så kan jeg ta det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Då har eg også betalt inn Får håpe me ikkje ender opp med ProMos chipper no då, men det er ein sweet deal selv om me skulle få promos Er ProMos som er grunnen til at jeg kjøper denne rammen, har ProMos i mine Corsair XMS2... Har også fått holdt av ett sett med noe mushkin ram som visstnok ikke klokket så bra i dag, må ha noe i backup... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå