The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Ok har ikke et (1) set tilovers da jeg tilsammen får 36 når jeg teller over listen min :S Skal maks ha 34 så jeg har satt opp får mange på neon av dere så de som jeg har satt opp for amnge på kunen de sagt ifra ? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [X]= 2 set[X]= 1 set Liste: Pac-Man [X] The Ghost [X] Fluesopp [X] perhanse [X] haalo [X] kakesjef [X] lucky666 [X] dr.lift [X] oldman [X] jazzfudge [X] tore_v1 [X] _sindre_ [X] Nizzen [X] Fuel [X] andylove [X] todda7 [X] risanger [X] majorp [X] rodge1970 [X] laaw [X] Takker for Kudos (nesten kukost ) Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 du har glemt meg? du har glemt meg? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ser ut til at den listen der stemmer med hva jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Takker for Kudos (nesten kukost ) Du er en gris, vaselin-innsmøringen min på TEX må ha skadet deg alvorlig (høyst intern spøk ) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 hmm må gå over listen engang til får å få skjekket må ha telt feil .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hmm må gå over listen engang til får å få skjekket må ha telt feil .... Når jeg teller raskt over kommer jeg til 34... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hmm må gå over listen engang til får å få skjekket må ha telt feil .... Når jeg teller raskt over kommer jeg til 34... Kan jo gjøre det enkelt og greit. Bytt ut X med tall, så teller man bare utifra dem Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 har glemt footy derfor er det 2 for amnge så det ser ut som om laaw ikke får også er det 1 set til så den som reserverte seg sist får ikke i det hele tatt m den personen reserverte 1set eller kun 1 set om det var 2 set ... gjenstår å se beklager alt surringa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) DA må jeg beklage laaw du får det ikke, gjør heller ikke viranth og rodge1970 mister det ene settet sitt, men om rodge1970 ikke kjøper siden det kun blir 1set så får du muligheten igejn laaw Må bare beklage til dere som ikke kom med. Ps om alle hadde tatt det i tråden og jeg hadde sluppet et drøss med PM om reservering så hadde vi sluppet dette styret Da vil alle som ikke har fått PM få det iløpet av minutter Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Om du ikke har nok, så kan eg godt kun ta 1 sett. Er lenge til eg kommer til å bruke vista Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Fuel: det kan evnt. du, waat og rodge1970 diskutere om .... Baer gi meg fasiten etterpå Lenke til kommentar
laaw Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ok, send en pm om jeg får du. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 var det sånn at alle som får vil motta et PM med betalingsinformasjon osv? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ok, tar ett sett eg da...så den som er neste i køen få ett sett Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Ja driver å sender ut resten nå så bare vær tolmodig ... Fuel: Det hjelper egentlig lite da det bare blir et ekstra set på rodge1970. Men om han gjør det samme blir det også et set på laaw, emn om de fleste i tråden her spør han pent så kan han vel ikke si nei ? Det for bli opp til dere jeg følger bare klokkeslettene Da skal alle ha fått PM evnt si ifra om det er noen ejg har glemt som er på den listen på post 3 Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Faen, er jeg for sen nå eller? EDIT: Jeg tar i alle fall 1 sett hvis det ikke var for sent. Og det var det visst. Hvis noen ikke skal ha allikevel, og det er et ledig par, så regn med meg! Endret 2. november 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
rodge1970 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Blir et sett da, så får laaw også Takker for bra initiativ!! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Faen, er jeg for sen nå eller? [...] EDIT: Den ble jo opprettet i dag jo [...] Ja, du er for sen. Hele forumet ville kjøpe de modulene . Endret 2. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Blir et sett da, så får laaw også Takker for bra initiativ!! Det var snilt _Zeke beklager du er for sen ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå