The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) ok den er grei Ourasi da er du ute av "leken" Om noen ikke har fått PM nå av de som har bestilt så si ifra nå da PM er utsendt !! Takekr for all skryt jeg har fått får initiativet Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvor fikk du denna dealen fra? Kommer det fler? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Fra en person i USA (som jeg stoler 100% på, ikke blindt ) som bestiller rett fra fabrikk .... Skal høre med han om det er mulig med norn set til, men blir mange må det gå over 3 forsendelser og nå er det 2 og over det vil jeg ikke denne gang ! Hvor mange skal du evnt ha om det går seg til .... Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg er ikke helt sikker.. Av nysgjerrighet.... Hvorfor ikke 2 gig brikker? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) har ikke fått tilbud på det, og at det er svært få 2gb brikker som er gode klokkere og at de er så himla dyre med mindre det er value brikker .... Da kjøper amn liek godt i norge Men må vite m du evnt skal ha 1 eler 2 set Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ønsker 2 pakker om det bli bestillt flere Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nei jeg har lyst, men må høre på frøken her nå... Etter lønning, sikkert, nå? nei... ellers takk Men supert tiltak, gjør det gjerne oftere Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) har hørt nå om det er mulgi med 5 set til totalt 25set da blir det 2 set til nizzen 1 set til todda7 og 2 set til Fuel hvis det går i boks da ' Glemte vist å noe. 2set går også til risanger om det går i boks (bokstavlig talt ) Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg hiver meg på om det blir en neste gang. 2 sett i tilfelle. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvor i landet bor du Ghost? *du har en pm btw* Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Står i profil at det er Skien 2set på MajorP og footy er notert, men kan ikke love noe ..... Savner ennå adresser folkens kun fått av pac-man tilnå .... Må også sette av tid til å lufte hunden så BRB Lenke til kommentar
Footy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 litt n00b å ikke sjekke profil... jaja.. 16 år å skaffa dette.. ikke dumt, klarte du det a? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg vil gjerne ha om noen har trukket seg. PM er forøvrig sendt, spøkelset Lenke til kommentar
rodge1970 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tar også gjerne 2 sett hvis det blir en neste gang.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Footy: Alder er ikke fysisk men physisk Om noen trekker seg fordi jeg er 16år så må dere gjerne gjøre det, emn det blir litt vel i meste laget barsnlig :S Går nok det andylove rodge1970. Har akkurat fått vite at det er mulig å sende opp til 34 set over 2 pakker på en trygg måte, men det er også endel som har såurt før dere over 20 set så jeg må ta en liten overtelling og etter det skal jeg se om du/dere får PM er dere med om ikke så er dere ikke med (thats life ) Edit: minner på om det blir borte noe i psot forsendelsen her i norge så er ikke den forsikret, mrn om dere vil jeg skal sende den forsikret kna jeg det for 20-30,- mer er bare ikke helt sikker på akkurat beløp det blir Endret 2. november 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Footy: Alder er ikke fysisk men physisk Om noen trekker seg fordi jeg er 16år så må dere gjerne gjøre det, emn det blir litt vel i meste laget barsnlig :S Går nok det andylove rodge1970. Har akkurat fått vite at det er mulig å sende opp til 34 set over 2 pakker på en trygg måte, men det er også endel som har såurt før dere over 20 set så jeg må ta en liten overtelling og etter det skal jeg se om du/dere får PM er dere med om ikke så er dere ikke med (thats life ) Hehe, trodde du var eldre jeg. Men alder har ingenting å si, det sier bare litt om de som fornekter kunnskap eller gode fra en som er yngre enn seg enn den unge det gjelder. Send meg gjerne PM etter tellingen din, regner med at jeg får info som du trenger. Takk for at du gjør dette, absolutt et knalltilbud! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Footy: Alder er ikke fysisk men physisk Om noen trekker seg fordi jeg er 16år så må dere gjerne gjøre det, emn det blir litt vel i meste laget barsnlig :S Går nok det andylove rodge1970. Har akkurat fått vite at det er mulig å sende opp til 34 set over 2 pakker på en trygg måte, men det er også endel som har såurt før dere over 20 set så jeg må ta en liten overtelling og etter det skal jeg se om du/dere får PM er dere med om ikke så er dere ikke med (thats life ) Hehe, trodde du var eldre jeg. Men alder har ingenting å si, det sier bare litt om de som fornekter kunnskap eller gode fra en som er yngre enn seg enn den unge det gjelder. Send meg gjerne PM etter tellingen din, regner med at jeg får info som du trenger. Takk for at du gjør dette, absolutt et knalltilbud! Selv om han har mange inlegg (spam), så betyr det ikkje at han er gammel Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Selv om han har mange inlegg (spam), så betyr det ikkje at han er gammel Du! Har maks 10 innlegg i off topic delen av forumet Det er da 1 set igjen folkens .... 1 set ! Nei 3 set mener jeg ble vist ikke noe på nizzen (tuller) kommer til å sende PM til alle som har kommet med utenom de som alt har fått (alle har fått akkurat samme PM ) og oppdatere lista med hvem og hvor mange set ..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg går i det minste god for spøkelset, har møtt han IRL og han er så absolutt til og stole på. Har selv litt over 1700,- som skal overføres til han de nærmeste dagene, (ram + hk (GA-P35-DS4) ), og jeg handler ikke med folk jeg ikke stoler på, spesielt ikke med slike summer. Må også gi han kudos for og komme med et så godt initiativ, slike folk vil vi se fler av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå