Emoteph Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hei, jeg ønsker å kjøpe en støysvak PC som kan kjøre Starcraft 2 og World of Warcraft på greie innstillinger men også bruke den til litt videoproduksjon. Jeg har ikke et stort budsjett og lurer på hva alle sammen syns om denne konfigurasjonen: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58075 Takker for alle svar! Endret 2. november 2007 av Emoteph Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 tror dette blir litt tynt...4,5 k's pc er ikke mye bra.. jeg ville anbefale deg og oppgradere PC-en slik at den kommer på opp imot 6k + skjerm Lenke til kommentar
spioner Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ser bra ut den da. men når du går for det skjermkortet, gå en tur in på prisguide igjen og se på 8800GT litt over 500 kr mer og så mye mer ytelse!! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ser bra ut den da. men når du går for det skjermkortet, gå en tur in på prisguide igjen og se på 8800GT litt over 500 kr mer og så mye mer ytelse!! Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå