Jazz123 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei Har altså planer om å kjøpe meg bærbar pc, min nåverende stasjonere pc begynner å bli gammel og vil være greit med en bærbar i skole sammenheng. Har egentlig veldig liten peiling på bærbare pc er og kan heller ikke spesielt my om pc deler. Krav jeg ønsker å ha, er ikke sikker på hva som er mulig med mitt pris ønske. Kommer til å bruke pc en mesteparten av tiden til spill ( du trenger ikke å si at stasjoner funker bedre til det ) og ønsker å kunne spille nye spill som Crysis for eksemper nogenlunde bra. Maks pris: 11-12000, Skjerm, trenger tips om hva som anbefales til spilling Ikke bråke veldig mye hvis mulig Ikke bli kokende varm og begynne å lagge. Kom gjerne med innspill hvis du har noe å anbefale utenom eller noe lignende. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Jazz123 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ingen som har noen råd? Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Har du OS? I såfall gå på multicom sine sider å bestill Asus G1S =) GLHF! Den har god grafikk, samt en helt grei prossesor (aldri prossesoren det har noe å si på nesten) Flaske halsen blir i tilfellet 8600GT.. Men jeg tror du skal kunne spille spill som crysis etc på mid-low settings Endret 3. november 2007 av brage_sk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå