zeltex Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei Oppdaterte til Ubuntu Gusty denne uka, men skulle nå slå av laptop'en fant jeg ikke poweroff eller restart knappen som alltid har vært på QUIT ... Eneste som står der nå er log out, suspend og hibernate(samt lock screen og switch user). Nå har jeg for vane å bruke terminal til å restarte og skru av, men merket meg det nå i sta hvor jeg ikke allerede hadde en terminal oppe. Hvorfor er det blitt slik etter en dist-upgrade? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 La meg gjette, du har ATI-kort? Jeg fikk det der feilen i Feisty da jeg installerte XGL. Det har å gjøre med at XGL kjører oppå den vanlige X-sesjonen, og ikke får tilgang til shutdown og reboot. Men det ser da ut til å ha blitt fikset her for min del i Gutsy, med XGL. Rart at da du får den feilen i Gutsy.... har du XGL? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Nja, er en HP laptop med intel kort her og der. Tror ikke XGL er problemet. Orker ikke stresse med det nå for å fikse det heller, litt dårlig tid. Kan se på XGL senere, kanskje neste uke. Men takk for forslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå