Neptun_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Dette problemet har begynt spesielt nå som det begynner å bli kaldt ute. Mopeden starter og går greit på tomgang, drar også opp på fullt turtall hvis jeg har latt motoren gå en 10-15 sek med choke. Motoren kan stå og kose seg og gå en stund den, men når jeg skal kjøre dør den nesten helt ut. Kjennes som bensintilførselen kuttes helt, den dør bare ut. Men motoren stopper ikke. Har jeg choken på og skal ta igang drar den som bare faen som den ør og bør. I sta lot jeg den stå og gå i en fem minutter og kjørte og styrte litt på plassen. Så kjørte jeg mot butikken og rett før jeg skulle gire til 5 gir begynte det å kutte igjen.. Virka som tenninga kutta en liten stund men det kom seg. tipper detet skyldes for liten dyse? Må vel renske gasseren snart har ikke orka å ta en titt på den enda. Kjipt når det er kaldt ute. ja ringene er vel klare for utbytting men kan de skyldes dette problemet Endret 2. november 2007 av Neptun_ Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har så og seie samme problemet med FZ'n min. Det er nok forgassaren som må skruast litt på. Det hjalp i fjor i alle fall. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sjekk pluggen din, den ska være sjokoladebrun. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Fin farge på pluggen Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du må dyse opp noen hakk når det er kaldt Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 rens luftfilteret... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ja i dag har det vært mildt og den har gått som en drøm. Men greia er at batteriet er flatt så når jeg starter med lysa på går det mye tyngre i starten. Virker faktisk som om dette har noe å si på turtallsvilligheten til mopeden når den er kaldt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Man skal forholdsvis ikke dra den langt på turtallet når den er kald, så det har vel heller lite å si, hehehe Meeen, ja, ingenting er superturtallsvillig når det fryser på. Prøve å finne feilen til at batteri er tømt, hvis det er en feil, så er det jo bare å frese på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå