figure_02 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kjøpte meg en brukt mac for ikke lenge siden, 2006 modell. I starten merka jeg ingen ting, men nå i det siste har batteriet og levetiden oppført seg veldig merkelig. Etter en full natts lading tar jeg den opp på skolen, 0:30 minutter igjen, men 97%, dette var i desktop. Så plutselig viser den over 7 timer... Det værste er at den bare blir tom helt plutselig, ikke noe varsel eller noe, og prosenten kan være over 50% og plutselig slokner den. Jeg har lastet ned en sånn dings som viser batteristatusen på dashbordet, og det er visst 97% friskt, så skjønner ikke helt hva som er gærent... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Prøv å kaliberere batteriet ditt du. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Det skal prøves, takk! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Samme skjer ennå gitt... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Send den inn til en sjekk hos Eplehuset/Humac, høres ut som batteriet har sett sine bedre dager. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Fikser de det gratis/evt. erstatter det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det er en garantisak/reklamasjonssak, absolutt. Et batteri skal holde i mer enn ett år. Så ja -- de skal fikse det gratis/erstatte det. Må vel egentlig gå til den du kjøpte maskinen av, men be Eplehuset/Humac ta en titt. De burde ikke ta noe for det. Endret 4. november 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det kommer vel til å ta en stund da, tror ikke jeg kan leve uten mac så lenge. Hvor mye koster et nytt batteri? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nej det är inte reklamationssak, batterier har bara garanti 1 år även med applecare protection plan. har du uppdaterat din mac? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Er ikke garanti på batteriet. Er 1års garanti, det samme med reklamasjonsrett. Endret 2. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Nej det är inte reklamationssak, batterier har bara garanti 1 år även med applecare protection plan.har du uppdaterat din mac? Hvordan da oppdatert? Til Tiger? Nope... Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nej det är inte reklamationssak, batterier har bara garanti 1 år även med applecare protection plan.har du uppdaterat din mac? Hvordan da oppdatert? Til Tiger? Nope... tryck på äpplet längst upp till höger sen programuppdatering kanske det är en uppdatering som löser problemet Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Nope, ingen oppdatering, har de nyeste. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nope, ingen oppdatering, har de nyeste. oki vilket serienummer har du? och vilken typ av mac är det du har. och vilken version av os x ? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Serienummer: 4H648P2ZWGK Modellnavn: MacBook Modellidentifiserer: MacBook2,1 Mac OS X 10.4.11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå