MemOreX Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 noen som vet for eg kan laste ned direx.9 og må du ha eit spesielt motherbord? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvor er det blitt av Google smilet? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg veit a faen jeg men du skulle vel for faen meg finne den her www.microsoft.com :o :o Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hvor er det blitt av Google smilet? :google: er tatt vekk.. Er vel fordi den ble misbrukt tenker jeg.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 DX9 laster du ned fra microsoft.com bare å søke etter DirectX 9 på siden eller gå rett til denne adressen http://www.microsoft.com/windows/directx/d...loads/drx90.asp (hmmm...må finne på noe å gjøre...) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hey, er det selveste memorexz/leseo som er tilbake? Nei, du trenger ikke et spesielt hovedkort. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er ikke hovedkortet det kommer an på, men om du har et skjermkort som har støtte for DX9.. Har du ikke det vinner du vel ikke så mye på å installere DX9.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ikke installer dx9 om du ikke har bruk for det! (om du har radeon 9500/9700) Dx9 fucka opp maskinen min noe helt seriøst, alle spill som brukte 3dfunksjoner fra skjermkortet ble mye treigere. Gjør deg selv en tjeneste: styr unna! Men sannsynligvis har du vel allerede installert det nå og opplevd h*lvete.. jaja Lenke til kommentar
MemOreX Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 ok. takker før alle svar. eg har gf4 4200. det går fint då sant? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 dx9 funker fett. Du vil kanskje merke litt lavere 3dmark score, men det er fordi 3dmark ikke liker dx9 Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ok. takker før alle svar. eg har gf4 4200. det går fint då sant? Det kortet har ikke støtte for DX9, men du kan jo prøve.. Kjører du noe annet enn XP må du formatere hvis du vil uninstallere DX9.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 ok. takker før alle svar. eg har gf4 4200. det går fint då sant? Hvis det ikke går fint tar du bare en system gjennoprettning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå