Gunfreak Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg gleder meg litt til dette spillet, wii passer fra til et slikt arkade spill. skal bli gøy å bruke zapperen selv om den kommer en måned etter spillet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Synes det virker veldig lovende. Er andre spill jeg prioriterer før, så det blir nok ikke noe kjøp, men. Virker bra med 32 spillere online og ingen friend codes. Jeg synes ikke Zapperen er så god, så om jeg mot all sannsynlighet kjøper dette kommer jeg ikke til å bruke den. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tror nok det blir et fett spill. Men jeg blir helt satt ut av de elendige animasjonene av andre spillere i MP. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ser litt frem til den Zapperen, spesielt Bazooka delen var spennende konsept. Faktisk morsomt at EA Canada implementerer noe slikt i spillet. Ellers tror jeg Zapperen kan bli morsom i mange forskjellige spill til Wii. Kan godt tenke meg et Duck Hunt jeg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) jeg gleder meg litt til dette spillet, wii passer fra til et slikt arkade spill. skal bli gøy å bruke zapperen selv om den kommer en måned etter spillet Ja faktisk jeg og. Har ikke brydd meg en døyt om spillet tidligere, men etter å ha lest en artikkel om hvor perfekt kontrollsystemet er, ble jeg mye mer gira. Er en av de som har stor tro på FPS til Wii. 32 player online og ingen uten friend codes er også elsk.. (?) Endret 2. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ellers tror jeg Zapperen kan bli morsom i mange forskjellige spill til Wii. Kan godt tenke meg et Duck Hunt jeg. Selv ble jeg litt skuffet over zapperen. Gameplaymessig føltes det unødvendig og litt "gimmicky", men mulig det bare har noe med RE:UC å gjøre (som jeg ikke likte). Ser egentlig for meg at det fungerer bedre med Wiimote og nunchuk i det spillet ettersom man ikke går selv. Tror det vil fungere bedre i MOH og sånne spill... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 MoH:Heroes 2 har en arkade del og en campagine del hvor du styrer bevegelsen selv. Denne delen er den jeg er mest spent på når det kommer til Zapperen, om den blir å fungere fint når det kommer til stykket eller om det er en plastdings som hadde det best som plast. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ellers tror jeg Zapperen kan bli morsom i mange forskjellige spill til Wii. Kan godt tenke meg et Duck Hunt jeg. Likte den ikke så veldig. Føltes veldig plastikk ut (vet den er det), litt billig føltes den også. Det som skuffet meg værst, var at det ikke føltes godt å sikte med den. Etter det lille jeg spilte med den, tror jeg fortsatt at det er bedre å sikte uten. Tror nok selve "zapperen" kommer til å ende opp som en gimmick, og kommer aldri til å gi den samme godfølelsen som Duck Hunt og slik ga til NES. Kommer uansett til å skaffe den. Helst trolig med Links Crossbow Training. Etter hva Matt Cassamasina (riktig skrevet?) skal ha det til, skal MoH:H2 ha en bedre styringsmekanisme enn MP3. Høres endelig ut som om at tredjepartsutviklere får tak i hvordan FPS skal lages til Wii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Har aldri hatt sansen for on-rail skytespill, så den modusen ser ikkje så givendes ut for min del. Er vel grunnen til at UC ikkje friser noe særlig heller. Men eg er spennt på konrollene i den vanlige kampanjen, og ikkje minst min første online opplevelse på Wii i form av heftig MP Grafisk ser de tjo flere hakke bedre ut enn Vanguard, så kjører den jo 60fps også. Men mest av alt gleder eg meg til kontrollen. Det sies jo rundt om på webben at kontrollene vil overgå MP:Corruption Endret 2. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Om den overgår MP3 så er den bunnsolid uten 1 feil. Har fremdeles ikke funnet noe å klage på kontrollen i MP3 så. Gleder meg dog til Heroes 2 kommer, Wiizapper eller ikke, WW2 skyter eller ikke. Synes bare FPS er så morsomt på Wii takket være Wiimoten. Jeg har funnet en stor spilleglede i den lille hvite til Nintendo. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Om den overgår MP3 så er den bunnsolid uten 1 feil. Har fremdeles ikke funnet noe å klage på kontrollen i MP3 så. Gleder meg dog til Heroes 2 kommer, Wiizapper eller ikke, WW2 skyter eller ikke. Synes bare FPS er så morsomt på Wii takket være Wiimoten. Jeg har funnet en stor spilleglede i den lille hvite til Nintendo. Hvor bra dem utnytter den? Har MP3 fått dette til bra? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvor bra dem utnytter den? Har MP3 fått dette til bra? Jeg synes de utnytter den meget bra, bevegelsene som kreves for f.eks laser hooken er meget presis og responsiv, siktingen er nøyaktig og etter bare noen minutter sitter den, knappene sitter godt tilgjengelig konfigurert. Den er bare en drøm faktisk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hehe..så at dere nevnte Duck Hunt.. Husker ennå hvordan man stod 1 cm fra skjermen å spilte i timesvis når man var mindre.. Måtte holde pistolen litt på skrå for å treffe rett.. artig artig.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hehe..så at dere nevnte Duck Hunt.. Husker ennå hvordan man stod 1 cm fra skjermen å spilte i timesvis når man var mindre.. Måtte holde pistolen litt på skrå for å treffe rett.. artig artig.. Er nettopp derfor jeg håper at Zapperen kanskje kan bringe litt gammel Duck Hunt til Wiien, har mange timer med liten skjerm, NES skyttern og Duck Hunt. Hvorfor å hvorfor kunne jeg ikke få kverke den lømmelen av en hund. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kommer nok til å skaffe meg det etter hvert. Denne måneden står det bare om Mario Galaxy for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) IGN tester ut spillet EDIT: Linket er rette no Endret 4. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva var det slags link Mala? Jeg kom til "svarer i andre som på en måte gleder seg litt til MOH heroes 2" siden. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva var det slags link Mala? Jeg kom til "svarer i andre som på en måte gleder seg litt til MOH heroes 2" siden. Den setningen skjønte jeg ikke bæret av... før jeg faktisk trykket på linken selv. On-topic: Om leveldesignet er ok, og om fiendene ikke tåler tusen skudd før de stryker med (som i Airborne), så kan spillet bli temmelig spennende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja det skjedde visst ein glipp der oppe gitt IGN roser ihvertfall kontroll systemet veldig godt, ser ut til at spillet kjører konstant 60FPS for det meste også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Synes det ser meget spennende ut, både arkade delen og campaigne delen. Likte veldig det konseptet de hadde kommet opp med når du avfyrer bazoka kulene. Skaper mer innlevelse i spillet. Tror faktisk jeg må ha meg dette når det kommer ut, zapper og alt (selv om den kommer senere). Det ser bare morsomt ut, og MP3 har gjort meg mer sulten på god utviklet skytespill til Wii. Wiimoten er som skapt for FPS spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå