bruker234 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ja, hvor eller hvordan finner man matcher til counter-strike?? spiller 1.6.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Last ned mIRC, så går du på #clanmatch. Jooakim har laget en fin guide til mIRC som du finner i sticky https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760240 <---- guide Endret 2. november 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Viss du har kjøpt det så er det vell bare yil og gå inpå spillet og på internett så komemr det servere i fanget ditt. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Viss du har kjøpt det så er det vell bare yil og gå inpå spillet og på internett så komemr det servere i fanget ditt.Dette kan en finne ut på for eksempel Game-monitor.com, Gamespy.com og Gametiger.net også. Men her er det snakk om pcw-er/kamper/mix/klankamper. Så her er #clanmatch for CS, #pcw for CS (som oftest bare svensker), #norge.css for CS:S og #Catch-Gamer.css for CS:S. Når du skal søke bør du skrive meldinger à la; XonX - har (ikke) server - så skriver du om hvor gode dere er. Lykke til! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Eller du kan joine #xonx på Quakenet. x = antall du vil ha, f. eks. 2on2, 5on5 osv... Css er #xonx.css Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Om du søker mot norsker så ikke skriv hvilken skill dere er, er dere mix på skriver du bare f.eks 5on5.servOFF.mix Klanpracc?: 5on5.servoff.TEAMSonly Skriver du skill så er det alltid en eller annen fjortis noob som whiner... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sant, men de fleste spør om skill med en gang. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sant, men de fleste spør om skill med en gang. På 5on5.css ja, bare tyskere der uans. Spill mot norsker, etterhvert blir du litt kjent og folk vet ca hvor god du er. Ingen som spørr etter skill da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor skal han ikke skrive skills? Da slipper han/de å spille mot Skilla folk, og heller spille mot jammgode folk Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor skal han ikke skrive skills? Da slipper han/de å spille mot Skilla folk, og heller spille mot jammgode folk Skaff deg IRC og skriv dette på #norge.css: 5on5.mid/high.servON I 1av 3 tilfeller vil du få en diskusjon på 2 sider hvor de diskuterer hvor jævlig unknown du er og hvor noob du er, og 2334 spørsmål om hvorfor du søker mid/high når du er bare low. Nå dreit jeg meg kansje litt ut, men, men. Hvorfor ikke bare søke uten skill? Er du dårlig så lærer du ti ganger så masse av og spille mot skilla folk enn og spille mot dårlige tyskere. Man lærer seg possisjonering osv osv... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sa han at han spiller css da? Hmmm... hvordan finner man matcher til counter-strike?? spiller 1.6.. Nei.. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sa han at han spiller css da? Hmmm...hvordan finner man matcher til counter-strike?? spiller 1.6.. Nei.. Vel, vil si attituden er dårligere i 1.6 miljøet enn i source jeg da. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det vet jeg lite om, men når jeg har søkt etter pcw' o.l så har skjeldent en fjortis noob whinet til meg.. (<---Konge smilie btw) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vel, vil si attituden er dårligere i 1.6 miljøet enn i source jeg da.Jeg fatter virkelig ikke hva dette har med saken å gjøre eller hvorfor du skriver noe sånt i denne tråden. Jeg skjønner heller ikke vitsen med å skrive srvON og med punktum mellom hvert ord. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det hva et tips om hvordan det KUNNE gjøres. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvorfor ikke bare søke uten skill? Er du dårlig så lærer du ti ganger så masse av og spille mot skilla folk enn og spille mot dårlige tyskere. Man lærer seg possisjonering osv osv... Du lærer enda mer av og spille på samme lag som de gode. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvorfor ikke bare søke uten skill? Er du dårlig så lærer du ti ganger så masse av og spille mot skilla folk enn og spille mot dårlige tyskere. Man lærer seg possisjonering osv osv... Du lærer enda mer av og spille på samme lag som de gode. Stemmer det, men de fleste gode er ikke interresert i og spille med dårlig folk, og tar nesten aldri med ukjente folk på mix... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå