benbeni89 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei! Hvis jeg kjøper en kabel med DVI til HDMI, vil jeg da få lyd på tv, hvis jeg spiller av film fra pc? Er en DVI-d -> HDMI kabel. Får jeg lyd og hvis jeg bruker denne fra skjermkort til TV? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Nei, ingen lyd fra DVI-utgangen på skjermkortet. Endret 2. november 2007 av Rikky Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hva må jeg ha for å få lyd også? En egen kabel? Åssen kabler er best og bruke da? Til lyd og bilde? Linker? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jack til RCA funker helt greit. Kommer veldig masse ann på hvilken utganger du har på PC-en. Men jack har du garantert. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 DIV -> HDMI for bilde Minijack til minijack eller Stereophono kabel for lyd. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Okay. men blir det bedre bilde om jeg bruker DVI -> HDMI-kabel enn om jeg bruker VGA til VGA? Som da er Pc-inngangen på TV og (?) EDIT: leif Endret 2. november 2007 av benbeni Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Ingen her som vet dette? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tror ikke at det er så mye forskjell men tror at DVI-HDMI er best. BTW, er ikke lov å bumpe en tråd etter en time, må gå minst 24timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå