Maxiraze Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Som sagt så har jeg noen problemer med halo3 på nett men kan være det skal være slik det vet ikke jeg iaf det som er problemet er at jeg har lyst til å søke på games iste for å velge big team battle eks. Da får man jo ikke velge bane selv eller noe slikt. Så det jeg vil ha er e plass jeg kan søke på hvilken type game jeg skal ha og hvilket map jeg skal ha etc Er det mulig eller finnes det ikke noe slikt på halo3, har letet men har ikke funnet noe så langt. Iaf vist det ikke er slik så er det ganske dumt spørr du meg. en annen ting jeg lurer på hvordan får jeg spilt på mapsa der det er tanks?? online mener jeg da. Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du kan ikke selv velge hvilke bane og hvilke spilleform du skal spille, med mindre du setter opp en custom game. Men da må du invitere alle som skal være med, folk kan ikke bare bli med ut av det blå. Arlendius Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 hmm oki kjipt så eg kan kun komme på maps med tanks vist jeg er heldig?? SÅ når jeg joiner en server kommer jeg ikke innpå en server som er laget ved custom game av noen adre da? uten å bli invitert? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Begge deler er nok dessverre slik ja. Men nå settes det opp veldig mange custom games av folk her på forumet og av folk på andre forum (feks xbox forumet), så det er ikke vanskelig å finne noen å spille med. Arlendius Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 oki men da igjenn får jeg ikke valgt hvilket map etc jeg skal spille? men hvordan gjørest det der med custom games egentlig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå