Gjest bi? Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei. Jeg har et litt rart problem. Er 16 år nå, og jeg blir ofte kåt av å tenke på vennene mine. Jeg er gutt, å det er de og, men det er bare kompisene mine jeg tenner på :s Kan ikke synest at en gutt er pen hvis jeg bare har sett han en gang, men hvis jeg blir kjent med han, så kommer det. Jeg er som sagt 16 år, vil dette forsvinne med puberteten? Jeg liker forresten jenter og. Kan treffe helt tilfeldige jenter på gata, se bilde av de eller noe, å synest at de er pene, men når det kommer til gutter, er det bare kompisene mine :S Er jeg bifil, eller er det bare en fase som vil gå over med puberteten? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Det finnes neppe en gutt som ikke har opplevd sånt i puberteten. Slapp av er nok bare en fase. Men du kan jo være bifil også, men det er jo ikke verdens undergang fordeom (fikk bare følelses av at du syntes det) EDIT: Feil forum BTW Burde vært i Samlivs forumet Bare min magefølelse da EDIT2: Skriveleif som ødla svaret mitt Endret 2. november 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det finnes neppe en gutt som har opplevd sånt i puberteten. Du glemte noe kanskje her? Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Stemmer nok det som han sier der i svar en... de fleste gutter tenker samma tanken, om de er homo/bi bla bla, men de digger jenter finner man som regel ut og holder seg til det, mens andre finner ut at gutter er best eller en god blanding..^^, du vil finne svaret ditt snart vil jeg tru. kikk på noen bilder av deilig babes, og bilder av "deilige boys"(etter kvinnfolks meninger) også ser du hva du liker best å se på Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Mennesker er strengt tatt dyr, er du kåt nok senkes kravet til at det har puls og et hull. Ikke tenk så jævlig mye over det, du definerer din egen seksualitet. Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Mennesker er strengt tatt dyr, er du kåt nok senkes kravet til at det har puls og et hull. Ikke tenk så jævlig mye over det, du definerer din egen seksualitet. Trenger ikke puls engang, har jo dendrofile Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Mennesker er strengt tatt dyr, er du kåt nok senkes kravet til at det har puls og et hull. Ikke tenk så jævlig mye over det, du definerer din egen seksualitet. Trenger ikke puls engang, har jo dendrofile Eller nekrofile. Yay! Jeg har ikke opplevd noe slik, men ikke tenk så mye på det. Kansje du er bi, kansje du er ikke bi. What's the problem? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sykt unødvendig og sette fyr på vennene dine da.. Topic bør byttes imo. Blir sykt fun om man leser det feil Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg trodde tråden handla om tennene til vennene hans, jeg... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg trodde tråden handla om tennene til vennene hans, jeg... Hah, ok Sorry OT. Men hva er liksom greia med at alle har lik avatar som deg Khaya Ivorensis ? Har lurt på det jævlig lenge nå. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mulig at det skyldes at den avataren er en av forumets standardavatarer. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har slått av visning av avatarer uansett, så det bryr meg ikke. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Og nå ble det vel "litt" mye ot her? Til trådstarter, regner vel med at det der ikke er så unormalt. Hadde noen av de samme tankene selv, og fant ut at jeg var rimelig skeiv, ikke at det har noe å si i ditt tilfelle da. Men prøv å se litt på både gutter og jenter. Det værste som kan skje er at du blir mere trygg på deg selv. Tør vel nesten å påstå at det er mye lettere å stå fram som skeiv nå, enn for 10 år sida, btw. Ville bare si det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det finnes neppe en gutt som ikke har opplevd sånt i puberteten. At man tenner på sine venner som er av samme kjønn som seg selv, på tross av at man ikke er homofil? Jeg har ihvertfall aldri vært tiltrukket av noen av mine kamerater, eller andre gutter for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hahaha, faen for en emnetittel. Trodde først han skulle sette tennene sine i vennene sine? Andre mulighet er vennenes tenner, tredje er sette fyr på vennene, fjerde er det han egentlig mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg