tore_v1 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Itechstyle med detaljer og bilder Da har detaljer rundt ATI sin neste generasjon kommet. Dette ser veldig spennende ut! Dog, litt spent på hva som blir release-dato, i alle fall reell release. Jeg vil ha, og jeg vil ha nå! De har jo et middels dårlig rykte på seg ift å få ting ut i butikker. 320 stream-prosessorer lukter det i alle fall god ytelse av, samt støtte for pci-e 2.0 og DirectX 10.1. Det lover godt, men jeg gleder meg til å se benchmarks når det kommer.. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noe mer her, pluss Diamond box shots: http://www.tcmagazine.com/comments.php?id=16657&catid=2 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 La oss håpe at dette er ATI sin nye ytelsestopp blant skjermkort. Da blir det litt konkurranse igjen i toppsjiktet også! Det tror jeg alle tjener på Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dette er ikke kort som skal konkurrere i toppsjiktet (8800Ultra), men "higher mid-range". Det ser dog ut som det ligger en R680 i kortene som vil bli AMD sin neste high-end løsning. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Det viktigste er vel at det kan konkurrere med GT/GTS som med sine nye lanseringen kommer til å bli en hard konkurrent. Apropos, dette egentlig en gammel nyhet som jeg ikke har fått med meg? Folk pleier å komme løpende til når det er nye ting på gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå