Gå til innhold

Hvem er det som somler i dette tilfellet?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sagt at noen er ute etter å svindle meg -- det var din påstand, så om det er jeg som befinner meg på "barnehagenivå" er tvilsomt.

Det virker ikke som om det er mange her som forstår hva problemet her: nemlig at to varer som visstnok skal ha blitt sendt samtidig men tydeligvis kommer frem på vidt forskjellige tidspunkt, og ikke at jeg visstnok -- ifølge enkelte her -- "krever" å få varer i posten dagen etter jeg ha bestilt. Jeg er bare interessert i å vite hvorfor det er sånn, og ikke å anklage eller henge ut noen som helst. Men det er det tydeligvis vanskelig å forstå.

Av erfaring så kan jeg si at det er svært sjelden man får pakkepost på en mandag.

Pakkepost kommer på mandager. Brevpost kommer også på mandager. Hvorfor skal det være noe annet hos deg?

Jeg sa at pakkepost sjelden kommer på mandag, og da snakker jeg om erfaring. Det ville være rart om dette kún er tilfellet hos meg.

Postens veier er uransaklige, de to brevene ble ikke pakket samtidig, det er fysisk umulig.

Jeg stoler på Zailor når de forteller meg at de ble pakket på onsdag.

Det er vel ikke snakk om pakkepost her, bare brevpost?

Godt mulig at de ble pakket på onsdag begge to, det er det mest sannsynlige. Men de kan like godt ha blitt pakket en på morgenen og en på ettermiddagen, slik at den ene ikke har kommet med på dagens forsendelse.

Dette er en meningsløs tråd, jeg er ferdig med å diskutere dette med deg. Du har feil.

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper den i en butikk og anvender angrerettloven når filmen kommer.

Med mindre det er et box sett har jeg ikke klart å finne enkeltfilmer til over 300 kroner hos Zailor.

Monster, som TEE sier så får du ikke benyttet angrefristen på en vare under 300kr så det ser ut som at du er stuck med den andre kopien hvis ikke Zailor gir noe goodwill.

En ting til: her skal det forekomme saklige diskusjoner og null trolling/flaming.

Lenke til kommentar

Jeg syns selv at flere har vært barnslige i denne tråden. Det trådstarter skulle oppnå, var å få råd, ikke å bli hakket ned på og stemplet. Og å komme med en frekk kommentar tilbake, det hjelper jo lite.

Men at trådstarter trodde at at nettbutiken skulle løpe til posten og sende pakken personlig etter hans samtale, så fungerer det ikke slikt. De som trådstarter har vært i kontakt med, fortalte vel at varen var nå blitt registert som "sendt". Jeg vet ikke hvor problemet ligger.

Uansett, filmen er på vei i posten. Og om den ikke kommer innen tirsdag eller onsdag, så burde du kontakte nettbutikken på ny. Hvor lang tid det tar før du får pakken, har jo litt å si om hvor lang tid butikken bruker på å levere den til posten, og om hvor i landet du bor.

Tenk heller på andre som har ventet langt over en mnd på varer de har bestillt på norsk nettbutikk. Du har ingen ting å klage over.

Hadde du fått sporingsnummer, så kunne du selv sett hvor pakken er :p

Lenke til kommentar

Jeg var ikke ute etter å henge ut noen eller være frekk. Jeg synes bare det at man bruker angrerettloven fordi den andre varen ikke kom samme dag eller dagen etter den første, var grunn nokk til å bruke angreretten.

Det kaller jeg misbruking av angrerettloven, og man kan som sagt ikke forvente at varene skal komme i løpet av en uke. Det er jo blitt påpekt av andre i denne tråden også.

Og siden du tydeligvis har brukt nettet framfor fysisk butikk tidligere, burde du også vite at det tar lang tid å få varen, selv om det er en simpel DVD.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med at angreretten ikke skal benyttes av denne grunn. Måtte trådstarter uventet vente i en måned, så hadde saken vært en helt annen. Trådstarter ønsker sikkert at posten skulle hatt åpent på søndager og :p

Håper pakken kommer snart. Om den ikke gjør det, så hold oss informert.

Lenke til kommentar
En oppdatering er på sin plass:

Melding om sendelse fra Zailor: onsdag, 31. oktober.

Første pakke mottatt: torsdag, 1. november.

Andre pakke mottatt: onsdag, 7. november.

Det er vel trolig Posten som brukte lengst tid i denne sammenhengen.

Jeg lurer litt på en ting. Ble den sendt som A-post eller B-post? Hvis førstnevnte er tilfelle, imponerer Posten meg med sin udugelighet.

Du får bruke angreretten og kjøpe den et annet sted da. Såfremt varen kostet mer enn 300,- så har du jo loven på din side.......

Fornuften derimot.......

Ta en kikk på innlegget over ditt, så vil du se at problemet er løst, og at trådstarter har mottatt begge pakkene. Tar jo ikke så lang tid å lese.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...