Syncronautus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei! Av en eller anne grunn er ikke det vanlige Windows XP themer på listen med temaer. Hvordan kan jeg fikse dette? Har prøvd å innstallere StyleXP for å bruke Windows XP skinnen som følger med der, men det fungerer ikke. Om det har noen sammenheng vet jeg ikke. Mvh. Lasse Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du kan antagelig fikse det med å kjøre Systemgjenoppretting tilbake til en dato da det gamle XP-temaet var i orden. Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Systemegenskaper -> Avansert -> Innstillinger under ytelse -> Tilpass best for utseende. Endret 3. november 2007 av alec1 Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Klikk på Start, høyre klikk på "Min datamaskin" så klikk på "Behandle", så dobbel klikk på "Tjenester og programmer" til høyre, også dobbel klikk på "Tjenester". Finn i listen en tjeneste som heter "Themes". Sjekk om den er startet, for sikkerhets skyld, prøv å restart tjenesten. Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Den er startet, ja. Virker som at det er noe mer enn bare XP themet som er borte, siden det ikke fungerer med StyleXP heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå