Tittoffer Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Vet du om noen i Norge da..... Liker ikke å bestille utenlands Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 nei ingen i norge, og du kan fint bestille derfra har gjort det MANGE ganger Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er lite slike utstyr i Norge som selges til privatpersoner. Må nok ty til utlandet. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Ok men fåretrekker å handle i norge slik at jeg har d i hånda når jeg går fra butikken dessuten får jeg ikke lov av faren min å handle fra utlande tror jeg Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hva tror dere er opptaks kravene til beredskaptroppen i Oslo ?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen års erfaring som vanlig politibetjent. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Deltastyrken i oslo rekruterer fra politiet , etter 10 år tjeneste er det rett ut tilbake til kontorjobben. Noen av opptakskravene er å løpe/gå 3mil i utstyr inkl 25kg skuddsikkert utstyr osv. Hoppe 5-10meter ned i vann med bind for øynene, svømme inn i en grotte under vann som er kon som blir trangere og trangere. Luke ut klaus og andre fobier osv. Så mye av det på nrk for noen år siden. De som var gode til å skyte , og sterke røyk fort ut mens vanlige 75kg bleikinger kom lengs totalt sett. Man minimerer også mye trening med å bruke sivile erfaringer som en som har båtlappen fra før kjører båten osv. Skarpskytteren fra politiet blir skarpskytter osv. Endret 7. november 2007 av War Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Ok Må si at jeg tror jeg sliter i de kravene der ja er ikke akkurat i toppform Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du må ikke gi opp pågrunn av det. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 hehe sant nok...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå