Gå til innhold

Er dette et bra tilbud?

Anbefalte innlegg

Er dette et bra tilbud som jeg har fått fra en nettbutikk? Bør jeg godta dette tilbudet som jeg har fått eller skal jeg se om jeg kan presse prisen litt til på dette her??

Her er lista hvertfall.

Tilbud

Prod. nr./Alt. Prod. nr. Produktbeskrivelse Antall Enhet Enhetspris Sum

ADX6400CZWOF

AMD Athlon 64 X2 6400+ 3,2 Ghz BOXED

Socket AM2 Dual-Core 2MB cache Black Ed. 1 Stk

GX22GB6400UDC

Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra

4-4-4-12 Metallic-Orange Aluminum Retail 1 Stk

CGNX-G862DD

Club3D GeForce 8600 GT 512MB Overclock

Dual DVI, TV-out, GDDR3, HDCP-ready 1 Stk

VB1000BWS

Thermaltake Soprano Sort

VB1000BWS m/USB/FW/Audio u/powersupply 1 Stk

MIST600BHE12CFR3

MIST, 600W, avtagbare kabler, Rev.3

- Ny versjon, ATX 2.2, med kabel kit 1 Stk

WD5000AAKS

Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM

Caviar Special Edition 16MB cache 1 Stk

Netto sum eks. mva. 4 300,00

Merverdiavgift 1 075,00

Totalt inkl. mva. 5 375,00

Endret av Eriksf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette et bra tilbud som jeg har fått fra en nettbutikk? Bør jeg godta dette tilbudet som jeg har fått eller skal jeg se om jeg kan presse prisen litt til på dette her??

Her er lista hvertfall.

Tilbud

Prod. nr./Alt. Prod. nr. Produktbeskrivelse Antall Enhet Enhetspris Sum

ADX6400CZWOF

AMD Athlon 64 X2 6400+ 3,2 Ghz BOXED

Socket AM2 Dual-Core 2MB cache Black Ed. 1 Stk

GX22GB6400UDC

Geil 2GB DDR2 PC6400 800MHz Ultra

4-4-4-12 Metallic-Orange Aluminum Retail 1 Stk

CGNX-G862DD

Club3D GeForce 8600 GT 512MB Overclock

Dual DVI, TV-out, GDDR3, HDCP-ready 1 Stk

VB1000BWS

Thermaltake Soprano Sort

VB1000BWS m/USB/FW/Audio u/powersupply 1 Stk

MIST600BHE12CFR3

MIST, 600W, avtagbare kabler, Rev.3

- Ny versjon, ATX 2.2, med kabel kit 1 Stk

WD5000AAKS

Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM

Caviar Special Edition 16MB cache 1 Stk

Netto sum eks. mva. 4 300,00

Merverdiavgift 1 075,00

Totalt inkl. mva. 5 375,00

er billig men du må kjøpe til prosessor kjøler til den cpuen for det medfølger ikke på den

Lenke til kommentar

Jo det gjør det... står jo "BOXED" svart på digitalt blått...

så lenge det er snakk om nye varer ser det greit nok ut det. FYI så får du sikkert litt mer ytelse for penga om du går opp på ett 8800GT kort fremfor 8600 GT (Nå vet jeg ikke hva du gir for det 8600GT kortet, men 8800GT kommer på rett rundt 2000kr - og gir MERKBART bedre ytelse)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jo det gjør det... står jo "BOXED" svart på digitalt blått...

så lenge det er snakk om nye varer ser det greit nok ut det. FYI så får du sikkert litt mer ytelse for penga om du går opp på ett 8800GT kort fremfor 8600 GT (Nå vet jeg ikke hva du gir for det 8600GT kortet, men 8800GT kommer på rett rundt 2000kr - og gir MERKBART bedre ytelse)

Enig med Mr Lee, gå for et 8800GT kort, ellers så det ut som er en bra deal.

Lenke til kommentar
Jo vet at de kortene er bedre, men jeg har ikke bruk for et så rått kort egentlig hvertfall ikke nå. jeg har fått en pris på det skjermkortet på 850kr inkl mva.

Men da kjører du på da :) Kortet blir uansett ikke dyrere med tiden om du skulle om bestemme deg. Om du har tilstrekkelig maskinkraft til formålet ditt med den pakken. Prisen ser uansett hyggelig ut den.

Lenke til kommentar
Produktbeskrivelsen på komplett begs to differ. Der står det i allefall at det ikke følger med vifte, selv om det står boxed, men om det er slik på den netsjappa du skal bestille fra veit jeg ikke

Der står det ikke noe om det er med vifte eller ikke, men sender en mail nå og hører etter.

Det er ikke med vifte på den på Psdata heller ser jeg så da er det sikkert ikke på den jeg har fått tilbud på heller.

Endret av Eriksf
Lenke til kommentar
Har sett eska til 6400+ i butikken og den er bare halvparten så stor som de vanlige x2ene så hvordan er det plass til cpu kjøler der da?

Aner ikke jeg, men jeg fikk en mail nå på at det fulgte med Vifte på den cpun så har jeg det svart på hvitt, men da er det jo bare å klage på det da hvis det IKKE er vifte der når jeg får varene. For nå har jeg bestilt den pakka på det tilbudet jeg fikk. Og det er et Asus m2n32.sli deluxe wifi det hele skal stå på. :-)

Lenke til kommentar

Garanti er meningsløst da man har 5 års reklamasjonsrett på slikt i Norge. same sheit.

men Mist 600w er mye mer bråkete enn 500w versjonen, så det kan godt være en ide å bytte p.g.a. det. Men ikke la deg lure av Garanti med mindre den er på over 5 år...

Lenke til kommentar
Garanti er meningsløst da man har 5 års reklamasjonsrett på slikt i Norge. same sheit.

men Mist 600w er mye mer bråkete enn 500w versjonen, så det kan godt være en ide å bytte p.g.a. det. Men ikke la deg lure av Garanti med mindre den er på over 5 år...

Det du seier er sant. Men det med reklamsjon er at det er tidkrevende og ikke minst så er veldig mye styr med nettbutikker og slikt med dette.

Se følgende tråd så skjønner dere hva jeg mener.

Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=837769

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...