BrokenTomato Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kjøpte meg igår dette skjermkortet sammen med en ny PC. Fant ut at det støyer noe vanvittig mye, vifta går for fullt konstant. Jeg prøvde og legge inn diverse drivere men fant ingenting som kunne styre hastigheten. Er dette umulig for dette kortet? Eller finnes det program som gjør dette? Hvis det ikke finnes noe software, er det hardware som kan gjøre dette? Har ikke lest noenting om støy på dette kortet. Da hadde jeg kjøpt et annet ett tror jeg. Takk for svar. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har et xfx 7950gt. Samme problem med det kortet. Har ikke funnet noe software som klarer å styre vifta. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kan vel være samme problemet som jeg hadde med mitt XFX 7900GT. Vifta til kortet gikk på full pupp konstant. Jeg kontaktet support hos XFX og fikk en nedlastings link til ny bios. Etter at ny bios ble lagt inn var som å få et nytt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå