Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Buffalo Airstation

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt på 11Mbps med min Orinoco BG-2000 en god stund nå og er forsåvidt fornøyd med den.

Men så vil jeg jo ha litt raskere overføring enn det 802.11b kan gi, derfor kjøpte jeg en Buffalo Airstation av www.lanzone.no for et par dager siden.

Etter mye testing må jeg si at jeg merker forskjellen!

Ligger på rundt 15-20Mbps på hastighet mellom mine maskiner, litt alt ettersom avstand og lignende. Har ikke fått skikkelig stresstestet den enda, men foreløpig virker den lovende....

Den kan visstnok også kjøre pkt-pkt mot en annen airstation, så nå venter jeg bare på at en av naboene mine 200m unna skal kjøpe en oxo, så vi får testa litt:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Produkter som jeg bruker daglig og er fornøyd med ja.

Ganske mange her inne som stadig etterspør produkter som folk er fornøyd med eller ikke.

Når det er sagt har jeg ingenting med lanzone og gjøre utenom at jeg er kunde der.

Profile din Mascot etterlater liten tvil om hvor din interesse ligger....

Lenke til kommentar

Jeg ble litt ivrig med en gang jeg begynnte i forumet her ja, riktig det, men med en gang dette ble nevn, så jeg det selv og tok det til meg.

Jeg legger på ingen måte sjul på hvor jeg kommer fra, og bruker signaturen min i tilfeller som kan misoppfattes.

Se følgende for lobo007:

19 Jan 2003 15:17

Tror lanZone har mye rart også. på www.lanzone.no, hvis jeg har forstått deg rett på hva du er ute etter

10 min senere samme dag:

Jeg kan anbefale Orinoco, de har bra rekkevidde og ytelse, og er enkelt å sette opp. Jeg kjøpte min på www.lanzone.no, og har ikke noe prob med å kjøre mine 3 pc'er sammen i nettverk og ut mot internett.

**På første melding trodde du lanzone hadde produkter. I den neste kjenner du til shoppen godt og har kjøpt produkter der.

31 Jan 2003 14:03

Jeg kjøpte min Orinoco BG-2000 hos www.lanzone.no

Er meget godt fornøyd både med produktet og oppfølgingen derifra.

31 Jan 2003 14:09

Min Orinoco BG-2000 er hvertfall jeg fornøyd med. Bruker både pcmcia og usb adaptere fra Orinoco til denne.

http://www.lanzone.no/pd_bg2000.cfm

Så denne posten nå i egen nyoppstartet tråd. Beklager, men det virker som litt sjult reklame..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...