slimjim1 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei, Noen som kan annbefale noen kule bilspill til PC? Gjerne nedlastbare, men et som kan kjøpes er vel bedre? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva med å søke? Dette må være "kule bilspill" nummer 119. Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Sorry, det kan jeg gjøre.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Test drive unlimited (dessverre henger det seg opp for mye), NFS Carbon, Live for speed Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 NFS Most Wanted er ganske bra... Trackmania Nations er også bra, + at det er gratis! Skaff det på http://www.trackmanianations.com/ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ser du etter simulasjon eller arkade? Banekjøring eller oppdrag? Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Spennendes svar Scotty, hvilke bilspill med oppdrag finnes? Eller tenker du TDU, der du skal kjøre rundt på ei shoppingdame i ny å ne? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja TDU er et eksempel på arkade/oppdrag spill, det er jo sikkert over 100-200 forskjellige race i forskjellige klasser osv i NFS spillene så er det også oppdrag, altså å kjøre om kapp. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg leitet en stund etter et bra bil spill selv. Slo meg til ro med det nye "Sega Rally" spillet. Ellers vil jeg anbefale "Colin McRae Rally". Prøvde "Race", likte ikke det så godt, men smaken er som baken.. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Colin McRae DiRT er og anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå