Mafo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det ligner mer på et ras enn på en lansering når japanske NTT DoCoMo avduker nye modeller. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ser ut til å være et skikkelig skjermmonster fra Panasonic der. La merke til en telefon med Viera-logoen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Heh, den ser ut som en lomme TV med den antenna Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det beste er jo at flere av modellene støtter europeiske GSM-bånd, kommer med SIM-kort holder og har engelske menyer. Greier man å få låst opp telefonen skulle man da kunne få brukt telefonen her til lands... Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vet noen om det går an å skaffe disse telefonene i vår krok av verden? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Ligner mer på et digert skred enn en lansering ja! En av dem ser litt ut som en business-telefon fra Nokia, men jeg er ikke helt sikker på modell. Mye interessant her, som en kanskje aldri får sett her hjemme. Edit. Trykkleif Endret 3. november 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, det har du rett i kornelen. Den orange telefonen på øverste hylle, nest lengst til venstre minnet meg meget om Nokia 6120! Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nesten litt FOR like. jeg vil tro Nokia og DoCoMo har en avtale angående 6120 Classic, noe annet ville vært rart. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 På en annen side ligner den gule telefonen veldig på S500i fra SE... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er kanskje ikke så rart, siden DoCoMo har hatt samarbeid med Sony Ericsson i mange år. Lenke til kommentar
BGirlStine Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 SO905i er absolutt anbefalt! Eg kjøpte den for rundt 2900,- sist reise til Japan, fantastisk telefon! Noreg ligg så langt bak i teknologien, blah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg