Nervetattoo Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Befolkningstallet i en amerikansk småby synker drastig når Ailiens og Predator kommer på besøk. Se videoen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 jeg kommer nok til å se denne. selv om den neppe slår noen av alien filmene jeg var vel en av få som også likte AvP Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Digger AvP. Ser frem til denne videoen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Manbearpig! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Håper dette får folk i gir med nytt AvP spill.....sukk..... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Får håpe at denne blir bedre enn den gamle AvP, for den var rimelig dårlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Er det et plot i filmen også, eller er det som et dataspill der ymse Aliens og en Predatorgubbe konkurrerer om å utrydde mest av befolkningen, eventuelt spiller mot klokken for å se hvem som kan nå 0 først? Blir det high score-liste før rulleteksten? Endret 3. november 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Traileren var veldig stilig syns eg Håper det endelige resultatet blir bra, og ikkje bare ok lørdags underholdning. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Denne filmen har potensiale til å bli bra. Plottet, aliens, predatorene og den allerede kjente bakgrunnen til karakterene kan gjøre dette til en topp film om ikke produsenten bestemmer seg for "american action" kategorien. Aliens resurection og den første AVP filmen hadde altfor mye preg av dette synes jeg. Gå heller for "Aliens" preget så skal du se at det blir en actionfylt triller av de bedre. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Manbearpig! haha.. du så den siste south park episoden ^^ Da kom manbearpig tilbake gleder meg sykt til denne... sett enern gang på gang ^^ men har ikke sett alien og predentor filnene, bør jeg egentlig d? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 AvP var jo utrolig stilig da, så gleder meg til denne!! Men, tviler på at det blir en toppfilm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) @vikingz: Ja det burde du... Topp underholdning! Endret 3. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 @vikingz: Ja det burde du... Topp underholdning! cdon hadde alle alines filmene til 109kr en gang her... se om de fortsjatt har de Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Da er det bare å slå til! Husker jeg så Alien1 når jeg var rund 9-10 år gammel. Da var den FRYKTELIG skummel Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Da er det bare å slå til!Husker jeg så Alien1 når jeg var rund 9-10 år gammel. Da var den FRYKTELIG skummel hehe... da jeg var 8 var jeg veldig redd en batman episode... husker jeg... må se om jeg finner de ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Personlig så har jeg alle filmene untatt Alien: Ressurection. Ser de fra tid til annen og blir aldri lei. Må få somla meg til å få tak i den siste også Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 L4s5 @ Du lider ikke noe stort tap om du ikke har den, den var ikke så mye å rope hurra for. Men det er greit å ha sett den slik at man har hele bakgrunnen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Hvordan bør man se aliens og predentor filmene? Sånn at historien ikke spretter frem og tilbake? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan bør man se aliens og predentor filmene?Sånn at historien ikke spretter frem og tilbake? Spiller ingen stor rolle, predator filmene foregår nåtiden, alien filmene foregår i fremtiden, du får ikke vite noe i disse filmene som vil gjøre deg forvirret. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 jeg kommer nok til å se denne. selv om den neppe slår noen av alien filmene jeg var vel en av få som også likte AvP Ikke akkurat så mye som skal til for å slå aliens: ressurection. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg