Golf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hallo, Hvor finner jeg oppdateringer til directx 10 ? Leter på Microsoft.com, men finner bare directx 9c. Har skjermkort nvidia 8700M GT som er dx10 Hilsen golf Endret 2. november 2007 av Golf Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vista kommer med DxX innebyggd. Lenke til kommentar
Golf Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Vista kommer med DxX innebyggd. OK, men hvordan vet jeg om det er kommet oppdateringer til dx10 ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) http://www.gamesforwindows.com/en-US/About.../DirectX10.aspx Den første linken som kom opp etter et søk på Google. Let litt neste gang, før du lager nye tråder. Det er en oppdatering for DirectX 9.0c og lavere, hvis jeg ikke tar helt feil. Det er denne filen jeg har lastet ned på min stasjonære PC-maskin, og jeg har DirectX 10. Edit: Bruk en ordentlig emnetittel hvis du vil ha ordentlige svar. Du blir nok varslet via Windows Update hvis det kommer oppdateringer til DirectX 10. Endret 2. november 2007 av Runar Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 "Windows update" i start menyen.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du får med DX 10 i den siste drivaranen til skjermkorte so viss du laster ned den sister versjon i får www.nvidia.com til skjermkorte dit skal du få den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå