HarryKlein Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Noen som har noen ideer hvorfor nedlasting av torrents går mye kjappere på utorrent under xp, enn med deluge på ubuntu? (samme pc) Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 To forskjellige program med forskjellige innstillinger for hvor mye som er tillatt i opp/ned-lasting? Sjekk innstillingene dine og se at du har samme hastighetsregler i både µtorrent og Deluge. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det kan være som MarkT sier, instillinger og at programmene optimaliserer forskjellig. Det kan også være at du er bak en router og ikke har satt på UPnP. Det er dessuten mange som bruker µTorrent i Wine på Ubuntu. Noe jeg ikke anbefaler, fordi µTorrent er proprietær programvare. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Azureus er veldig avansert, jeg er fornøyd med det faktisk. =) Anbefaler deg å prøve det. Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Er det same torrenten da? EDIT: Eg likar best KTorrent Endret 3. november 2007 av 05t3k4k3 Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Er det same torrenten da?EDIT: Eg likar best KTorrent ja, er samme torrent. Har ikke fått tid til å sjekke innstillinger skikkelig ennå. Men jeg sitter på lyse bredbånd, og der får jeg ikke åpnet noen porter ettersom jeg ikke har fast ip. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kan åpne porter selv om du ikke har fast IP. Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Kan åpne porter selv om du ikke har fast IP. oki, åssen gjør jeg det? Trodde ikke det var mulig Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Er det same torrenten da?EDIT: Eg likar best KTorrent ja, er samme torrent. Har ikke fått tid til å sjekke innstillinger skikkelig ennå. Men jeg sitter på lyse bredbånd, og der får jeg ikke åpnet noen porter ettersom jeg ikke har fast ip. Hva? Fast ip betyr på INGEN måte at du ikke kan åpne porter. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Kan åpne porter selv om du ikke har fast IP. oki, åssen gjør jeg det? Trodde ikke det var mulig Det kommer veldig an på routeren din, du må nesten ta opp en manual og se på "port forwarding", e.l. Ellers tipper jeg at det gikk raskere i uTorrent fordi du muligens hadde på UPnP i uTorrent, mens i Deluge har du det ikke slått det på eller at Deluge ikke støtter det. Endret 3. november 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Kan åpne porter selv om du ikke har fast IP. oki, åssen gjør jeg det? Trodde ikke det var mulig Det kommer veldig an på routeren din, du må nesten ta opp en manual og se på "port forwarding", e.l. Ellers tipper jeg at det gikk raskere i uTorrent fordi du muligens hadde på UPnP i uTorrent, mens i Deluge har du det ikke slått det på eller at Deluge ikke støtter det. joda, deluge støtter det. Vet ikke om det var det , men nå detter det i alle fall inn her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå