Joachim_F Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nå kan også PC-eiere se frem til dinosaurjegeren Turoks nyeste eventyr. Les mer Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bra at de bruker tid på PC-versjonen og ikke bare gir oss en dårlig port! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bra at de bruker tid på PC-versjonen og ikke bare gir oss en dårlig port! Helt enig. Alt for mange som gjør det disse dager Gleder meg til å kunne plaffe ned dinosauruser, har alltid hatt lyst til det :!: Men dessverre er det totalt mangel på PC-spill som lar deg gjøre nettopp dette Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 drepe folk med kniv ser helt sinnsykt tøft ut i dette spillet. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bra at de bruker tid på PC-versjonen og ikke bare gir oss en dårlig port! Men dessverre er det totalt mangel på PC-spill som lar deg gjøre nettopp dette Joa, husker jeg spilte et spill mye for 7 år siden eller noe sånt som var meget gøyt Ellers gleder jeg meg ekstremt til å spille Turok på pc! Dette blir gøy! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg sier ikke nei takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg