IBalic Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei, jeg har et spørsmål angående multiplayer i GH. Jeg spiller noen ganger GH på LAN. Hvordan er det man får flere på laget sitt når man spiller team? En kamerat sitter på en annen maskin og jeg sitter på min, og da skal det vel være mulig å ha flere på laget sitt selv om man bare er en. Sånn som det er i singleplayer at man kan bytte mellom personene. Klarer ikke dette. Dere synes kanskje at han der er teit som spiller ghost recon ennå, men jeg har begynt å spille det igjen. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hve er galt med GH, spill den hvis du syns det er kult, ikke hva andre mener. :wink: Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Ja, men se på spørsmålet Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Er det ingen som vet det?????? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Du må da velge CO-OP(Ikke butikk-kjeden) Deretter AI Backup Team! Tror jeg gidder ikke starte spillet for å se pga NORMAN, bruker den 3-4min på å starte opp! Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå