RunarL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Mange av dere kjenner sikkert til firmaet directmedia.no. Der vi får 50øre pr mail vi klikker på og 1kr pr verv. De av dere som kjenner til dette og har oppnåd neste 300kr har sikkert samme anger som jeg. Kontoen blir sletta og får ikke kontakt. Nå vet jeg at vi er en del som vil anmelde dette. Eventuelt slå oss i sammen til saksøking. Vi må få stoppet dette firmaet før andre kommer i samme skjebne som å glede seg over at snart kan 300 nye kroner sette seg godt å varmt inn på kontoen slik at du kunne få kjøpt deg den DVD-en du alltid hadde lyst på. Men nå håper jeg at mange av dere kan komme frem her også slik at vi har enda en tråd til å vise frem til f.eks forbrukerrådet, eller annonsørene som bruker dette firmaet. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Får ingen pengene sine? Jeg har holdt på med directmedia ett par år nå, men er fortsatt under 200kr(snakk om dårlig timelønn!). Lite vits å fortsette da... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har selv erfart dette! Så fort jeg nærmet meg 300kr ble kontoen min plutselig slettet! Vil heller ikke at andre skal gå i samme fella. Directmedia må stoppes! Det de gjør er jo uetisk, om ikke ulovlig. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har fått mails fra dem i noen måneder nå, har tjent inn litt over 20 kroner..(bare for å ha sagt det hehe) Og de svarer ikke på mail folk sender til dem, har selv prøvd å sende dem nærmere 10 mail til nå, men 0 respons Men de har jo til og med fått org. nummer og .no-domene :O Det gjør i hvert fall ingenting bedre... Hvis dere gjør noe med det her, og det ikke hjelper så sletter jeg brukeren min selv. Har dere tenkt til å gjøre noe, eller er det bare noe dere har lyst til? Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Domenet direcmedia.no er i alle fall registrert under orgnr. 980631761. Dere kan jo prøve å ta kontakt vha. den kontaktinformasjonen som brreg.no oppgir. Det beste er nok uansett å ta kontakt med Forbrukerrådet og Forbrukerinspektørene. Endret 14. november 2007 av Wlffrsether Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg mener jeg fikk en utbetaling derfra den gangen jeg holdt på med sånt. Kan dog ikke akkurat sies å være lønnsomt, så tror jeg sa opp kontoen så snart jeg hadde fått utbetaling.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tre innlegg slettet som følge av off topic. Mitt beste tips er å sende en fin klage til Forbrukerombudet via deres nettsteder. Da blir selskapet registrert i deres systemer, og når de har motatt nok klager så vil de fokusere på dette firmaet. Å drive inn de pengene rettslig kan nok dessverre bli dyrere enn de 300 kr. Spesielt hvis bedriften slår seg konkurs el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå