mrmattis Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hei Jeg kjøpte en mobiltelefon med abb. for kroner 1899 hos Elkjøp. Den samme telefonen med det samme abb., koster nå 1299 i samme butikk. (Ca 1 uke senere). Gjelder prisgarantien i et slik tilfelle. Alternativet er jo og levere den i retur, få igjen pengene, og kjøpe den tilbake til den nye prisen. Kan jeg vise kvitteringen og få utbetalt mellomlegget ? Noen elkjøp ansatte her mrmattis Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har fått penger igjen på andre produkter på den måten. Det bør vel fungere med mobiltelefoner også (?). De har jo en garanti der du kan få igjen pengene innen en måned hvis du ikke er fornøyd med produktet. Det må jo bety at du kan levere inn den gamle telefonen, få pengene igjen for å så kjøpe den på nytt.. :wink: Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hei Det gikk helt fint det Har nå betalt 1199 kroner for S55, slett ikke verst. mrmattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå