nemiarwen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har lastet opp noen bilder og videoer fra SKATE. Gjorde dette i replay menyen inne i spillet. Problemet er at jeg finner de faen meg ikke på nettet? Er det noen som har URL'en til nettsiden dette legges på?! Vært på EA sine sider og prøvd å finne noe der inne, men finner bare generell info om SKATE og ingen link til videoer og bilder som spillerne selv har uploadet. Noen som har peiling?! Lenke til kommentar
knuds Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har lastet opp noen bilder og videoer fra SKATE. Gjorde dette i replay menyen inne i spillet. Problemet er at jeg finner de faen meg ikke på nettet? Er det noen som har URL'en til nettsiden dette legges på?! Vært på EA sine sider og prøvd å finne noe der inne, men finner bare generell info om SKATE og ingen link til videoer og bilder som spillerne selv har uploadet. Noen som har peiling?! Du må vel inn på den "voice message" greien i spillet, den telefonen, for så å finne de lagrede mediene der og deretter laste de opp på nettet Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Tja, vet ikke helt jeg. Men gikk inn på rplay menyen og valgte da upload to internett, eller noe lignende. Da gikk jeg ihvertfall gjennom 2 opplastningsprosesser. Problemet er at jeg ikke vet hvilken URL det ligger på. Kunne vært morro å sett andre spillere sine videoer også... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Bruk denne du Må ha en konto også, men det lager du:) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Morsomme videoer. Fikk enda mer lyst på dette spillet nå. Edit: Håper ikke Jack Thompson ser denne videoen fra overfalls- og voldtektssimulatorspillet Skate: http://skate.share.ea.com/profiles/2101/posts/534024.aspx Endret 2. november 2007 av asdfteam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå