Gå til innhold

Hvor er SKATE videoer og bilder?

nemiarwen

Anbefalte innlegg

Har lastet opp noen bilder og videoer fra SKATE. Gjorde dette i replay menyen inne i spillet. Problemet er at jeg finner de faen meg ikke på nettet?

Er det noen som har URL'en til nettsiden dette legges på?!

Vært på EA sine sider og prøvd å finne noe der inne, men finner bare generell info om SKATE og ingen link til videoer og bilder som spillerne selv har uploadet.

Noen som har peiling?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lastet opp noen bilder og videoer fra SKATE. Gjorde dette i replay menyen inne i spillet. Problemet er at jeg finner de faen meg ikke på nettet?

Er det noen som har URL'en til nettsiden dette legges på?!

Vært på EA sine sider og prøvd å finne noe der inne, men finner bare generell info om SKATE og ingen link til videoer og bilder som spillerne selv har uploadet.

Noen som har peiling?!

Du må vel inn på den "voice message" greien i spillet, den telefonen, for så å finne de lagrede mediene der og deretter laste de opp på nettet :)

Lenke til kommentar

Tja, vet ikke helt jeg. Men gikk inn på rplay menyen og valgte da upload to internett, eller noe lignende. Da gikk jeg ihvertfall gjennom 2 opplastningsprosesser.

Problemet er at jeg ikke vet hvilken URL det ligger på. Kunne vært morro å sett andre spillere sine videoer også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...