Gå til innhold

To mobil abonnement på en telefon

plex-

Anbefalte innlegg

Stadig flere tjenester finnes på mobiletelefon og stadig flere ting kan betales med mobiltelefon noe som i å for seg er en flott ting. MEN... en del mennesker har mobiltelefon i forbindelse med jobb Å prate litt i den privat går bra det, men å begynne å betale ting med den vil nok sjefen ikke like.

Det jeg lurte på var om noen viste om det fantes noen mobiltelefoner/kort som gjør at en kan ha to telefon abonnement på? Slik at en kan bruke det ene til private ting og det andre til jobb.

En slik funksjon hadde jo vært helt flott for ganske mange mennesker og det er rart om det ikke finnes. Er jo utrolig dumt å måtte gå med 2 forskjellige mobiltelefoner.

Setter pris på tips og hint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joa, detta går an. På clas ohlson selger de batteri (har sett til feks N6110 og andre Nokia med samme batteristørrelse) som har simholder. Du aktiverer Sim nr. to ved å slå av og på telefonen. for å aktivere sim 1 bare skrur du av og på telefonen igjen...

Lenke til kommentar

Takk for svar, men da finnes ikke det jeg EGENTLIG vil ha.. jeg vil ha begge aktive på engang.

Får være en utfordring for mobiltelefon bransjen i tiden fremmover. Tror det allerede er ett marked for dette og det kommer sikkert bare til å bli større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...