GA75 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Jeg har en maskin som jeg har installert Vista Ultimate på, clean install. Når jeg installerer nvidias siste driver whql sertifisert, version 163.69(eller noen annen en den som er inkludert på Vista DVD-en) så får jeg noen svarte tverrstreker i login skjermen og hver gang det kommer en systemdialog, typisk UAC dialoger - de er det jo mange av. Jeg må da flytte musa rundt til den kommer over knappen med fortsett, ja eller hva det nå enn er før denne "syns" klart mellom de svarte tverrstripene. Jeg har prøvd å ta screenshot, men screenshotet blir uten stripene(!?) så jeg får ikke vist det til dere. Fins det noen som har vært borti dette fenomenet? Grafikk i alle spill jeg har prøvd går helt fint, ingen applikasjoner jeg benytter fremkaller det. Det opptrer kun ved systemdialoger og i login skjermen der jeg skriver passordet mitt. Kort systembeskrivels: ASRock 775dual-vsta, Gainward 7800GS+ agp grafikkort, 2GB minne, Core 2 Duo E6700 CPU. Jeg har også endel USB dingser, men har testet på clean install før jeg har installert noe annet enn vista ultimate og nvidia driveren, alt annet utkoblet bortsett fra skjerm, mus og tastatur. Endret 2. november 2007 av GA75 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har lignende problem selv! Når jeg f.eks skal endre oppløsning, eller starte ett spill. så krasjer alt å jeg får bare masse tverrgående linjer. HjELP!?!? er jeg virkelig nødt å reinstalle Xp? C2D 6600, GF 7950GT, Asus P5n-sli, 2gb ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå