dezen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei. Har oppgave på skolen som omfatter å skrive en artikkel, i målgruppe menn 30-40 år. Derfor har jeg tatt for meg Die Hard filmene, alle 4. Artikkelen skal ikke inneholde informasjon sånn at det blir en omtalelse, jeg vinkler det heller som "Hvorfor like vi Die Hard"? Mangler da en kreativ ingress til artikkelen. (Ingress er de ordene som står i fet skrift under overskriften, før selve teksten begynner) Forslag anyone? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 du vil ikke være skurk å møte john : .aeha Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Digger sitatet fra 4ern Han ene karen: You just killed a helicopter with a car. john: yeah i was out of bullets hehe Lenke til kommentar
dezen Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Haha, sant. Men ingenting slår gode gamle "Yippi ka yey motherfucker!" Die Hard er en klassikker, og filmer så og si alle filmentusiaster liker. Selvom det er nesten identisk handling hver gang, med samme oppbygning, bare andre måter terroristene bruker, er det like artig hver gang. Keep the forslag coming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå