Mazeking Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Til daglig sitter jeg med en Firefox og en et vindu med 5-6 tab'er med referanse på en del scripting. Er det noen mulighet for å lagre dette oppsettet med disse 5-6 tab'ene slik at jeg kan starte dem opp med en kommando/kanpp/menyvalg? Ser for meg et valg for "Scripte oppsett" som fyrer opp disse 5-6 tab'ene Ser også for meg muligheten til å starte opp et nytt firefoxvindu og velge "mine diskusjoner" der jeg fyrer opp alle forumer jeg henger på i et browservindu med alle de tab'ene jeg har prefefinert. Slitsomt å måtte starte opp en og en bookmark, hver gang. Jeg vet jeg kan lukke vinduet i firefox og å få den til å starte opp med det samme jeg hadde før jeg lukket, men jeg er altså interessert i noe litt mer avansert enn dette. Har også hørt rykter om at opera har noe funksjonalitet rundt dette, men lurer fortsatt på om det er mulig å få til dette i firefox. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Here you go: Opening multiple webpage tabs on Firefox startup Enkel forklaring. Der hvor du skriver inn hvilken siden du vil ha som standard side.. For å få flere adresser, separer med | google.com | gmail.com | diskusjon.no Endret 2. november 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hadde sett for meg muligheten til å velge mellom forskjellige oppstartsvalg eller f.eks. alle nyehtsoversikter, et eget vindu for diskusjonssider osv. Få vel kikke litt på extensions og se hva som finnes. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 du kan jo legge inn session manager eller du kan lage mapper med favoritter der du legger inn de sidene du vil ha, høyreklikker på mappa og velger åpne alle i faner eller noe i den duren. bruker selv session manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå