Joachim_F Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har Empire Earth III det som skal til for å bli et av årets strategispill? Finn det ut med den nye demoen. Les mer Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Skal laste ned når jeg kommer fra skola. *Glede seg * Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Denne må jeg nok laste ned. Er jo egentlig en veldig god serie, men håper de har forbedret AI'en den er ikke det beste med spill-serien Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) oooo.. for en hastighet!! 11MB/s.... Ikke værst. Endret 2. november 2007 av Gornil Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Eneren var fantastisk mens toeren var helt uforståelig dårlig og kjedelig. Så har ikke altfor store forhåpninger til EE3. Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nettop spilt demoen og var noe av det dårligste jeg har spilt på lenge, demoen var også full av bugs. De kan ikke mene at dette er EE3 :s Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nettop spilt demoen og var noe av det dårligste jeg har spilt på lenge, demoen var også full av bugs. De kan ikke mene at dette er EE3 :s Nå ble jeg skremt, er det virkelig så ille? =/ Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Eneren var fantastisk mens toeren var helt uforståelig dårlig og kjedelig. Så har ikke altfor store forhåpninger til EE3. Enig, men skal nok teste demoen i morra alikevel Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dette må være det spillet som skuffer mest i år. De har tatt bort absolutt alt som var morsomt med eneren, og laget et spill som ikke ligner på Empire Earth i det hele tatt. Grafikken er elendig, lyden er kjedelig, og hele spillet virker egentlig som det er rasket i sammen på et par uker. Er forøvrig helt enig med Gornil: Dette kan da umulig være EE3??!? Nei, etter denne skuffelsen trenger jeg virkelig en trøstepils. Det er jo tross alt lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg