saimon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 I går lærte en venn meg å snu skjermen, slik at bildet ble opp ned, testet dette på skolen.. men funker ikke? er det ikke Alt Gr og piltastene? eller funker det bare på noen PC-er? har Xp her Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Den tastekombinasjonen du nevner er spesifikke for intel-skjermkort. Noe sier meg du har tenkt å gi en arme it-ansvarlig hodepine med å snu bildet på skjermene på datarommet. Endret 2. november 2007 av JKJK Lenke til kommentar
saimon Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Har Nvidia trur jeg, ikke så mye peiling på slikt. funker det ikke da? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 AltGr + piltaster fungerer på enkelte integrerte intel skjermkort ja. Om nvidia har en slik funksjon finner du dette i dokumentasjonene til driverene. Dersom dette er viktig for deg å få til tar du deg tid til å lese deg frem til hvordan dette virker. Dersom du på den andre siden bare er ute etter å lage herk for andre gidder du sansynligvis ikke. Derfor velger jeg å ikke gi deg svaret direkte. Hvilket skjermkort du har kan du finne ut ved å velge egenskaper for skjerm (høyreklikk på skjermen og velg egenskaper). Dokumentasjon finner du på skjermkortprodusenten sin nettside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg