olavh Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sandefjord har allerede rykka ned, men hvem ønsker du skal slå følge med Sandefjord ned? Står mellom Start og Odd. Odd møter FFK i Skien og Start møter Lyn på Ullevål. Hverken FFK eller Lyn har noe særlig å spille om, annet en æren. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg ønsker Start ned, men nå er jeg jo Odd fan da Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Klovneklubb #1 i Norge med Soler i spissen ønskes alt vondt. Odd er et lag jeg stiller meg likegyldig til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Definitivt Odd. Start er et mye bedre lag som har gjort mye mer enn Odd i tippeligaen på så kort tid. Er viking fan selv, men skal heie på Start for en gangs skyld Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg synes det er nesten helt det samme, men siden jeg må si noe så sier jeg Start siden Odd skyter mer langskudd Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Håper Start rykker direkte ned og Odd ryker på kvalikk. Tydelig at det trengs noe frisk blod i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Litt enig der. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Godt å se at start er på vei ned. Nå er det bare å forsyne seg. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da var det takk og hadebra til Start i alle fall på noen få år. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fikk det som jeg ville. Om Odd klarer å berge plassen sin så er det jo i grunn fortjent. De har faktisk gjort en innsats i det siste. Men har lyst til å se Glimt tilbake i Tippeligaen. Lenke til kommentar
olavh Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Godt å se at start er på vei ned. Nå er det bare å forsyne seg. Kommer nok tilbake i 2009. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For å være ærlig, så syns jeg alle sammen skal rykke ned Er det noen som virkelig fortjener å rykke langt langt ned, er det Rosenborg. Kjedelig når de har vunnet i alle år Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ønsker at tippeligaen faller ned Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er kjedelig at Rosenborg vinner, så derfor fortjener de å rykke ned? Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kjedelig at det ikke er noen lag som rykker ned neste sesong. Men det blir gøy med 16 lag anno 2009! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Kjedelig at det ikke er noen lag som rykker ned neste sesong. Men det blir gøy med 16 lag anno 2009!Det er vel ikke 100% bestemt enda at ingen rykker direkte ned. Vi får krysse fingrene, spenningen i bunnen blir en helt annen om noen rykker direkte ned Endret 13. desember 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Som Vålerenga fan hadde jeg virkelig likt at fugla hadde rykket ned. Men, på en annen side så er det kampen mot fugla som er den store iløpet av sesongen.. Så, jeg må nok si Strømsgodset og Ålesund:P Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ålesund? Tippeligaens fargeklatt? Ham-kam og Lyn, kanskje bodø mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå