Gjest member-101642 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Går VG2 studiespesialisering nå. Er det mulig å gå opp igjen VG1? Føler jeg har gått glipp av veldig mye, og karakterene mine i de avsluttende fagene fra VG1 har stort forbedringspotensiale. Endret 2. november 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor vill du gå opp første året? Du kom deg jo videre og kan gjøre det bedre i år. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kansje fordi det er en del standpunktskarakterer i VG1 på studiespesialisering, eneste grunnen jeg kan tenke meg ivertfall. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kan jeg for eksempel flytte til et nytt fylke, og begynne på en ny skole, men bare ta oppigjen de avsluttende fagene og matte? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vel, nei. For det første er det foreldrene dine som må flytte, for det andre så har det ikke noe å si. Du har rett på 3 år videregående (dersom linja varer lengre, så får du rett på det 4. året også), eller 4 år ved feilvalg. Det du kanskje (merk, kanskje) kan gjøre, er vel å gjøre ferdig i år, og søke deg inn i første klasse igjen neste år. Da har du vel å merke IKKE rett på VG2 og VG3. Det mest logiske å gjøre er å ta de avsluttende fagene som privatist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå