Johsse Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei, jeg tenkte jeg skulle selge PC-en min, å med det ville jeg gjerne fått et innblikk i hva jeg kan få for den. Nå til spesifikasjonene: Hovedkortet - Asus M2N32 WS PRO - Link Prossesor - AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.20GHz - Link Grafikk kort - XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 256MB - Link Minnekort - Kingston DDR2 PC-6400 1024MB - Link Her regnes ikke med kabinett, harddisker eller CD/DVD-ROM Det var det, takker for tiden å takker for svar Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vil tro at om du selger den komplett med skjerm/mus/tastatur kan du få rundt 5k for den. Du kan jo sette prisen til 6/7k på Finn.no og se om noen byr. Ikke alle her som er superrealistiske når det kommer til brukt utstyr. Skal du derimot selge bare kassa, så tror jeg ikke du får så mye for den. Beklager hvis svaret mitt er helt på jordet i forhold til hva du hadde forventet deg... Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Vil tro at om du selger den komplett med skjerm/mus/tastatur kan du få rundt 5k for den. Du kan jo sette prisen til 6/7k på Finn.no og se om noen byr. Ikke alle her som er superrealistiske når det kommer til brukt utstyr. Skal du derimot selge bare kassa, så tror jeg ikke du får så mye for den. Beklager hvis svaret mitt er helt på jordet i forhold til hva du hadde forventet deg... Hehe Det er ikke problem i det hele tatt, jeg har bud lokalt på den rundt 5k og synes det er en heilt grei pris men sier selvfølgelig ikke nei viss noen nå byr over 5k Endret 3. november 2007 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå