CafeCancun Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Heisann Jeg trenger hovedkort, RAM, prosessor og skjermkort helst til under 4000. Noen som vet om noe som passer inn her og som virker bra sammen. Jeg har også noen gamle IDE disker jeg ønsker å bruke (noen hovedkort støtter vel kun ATA disker) Går utifra at en gammel strøm forsyning er ok. Hvor er det best å kjøpe disse delene? komplett? Håper på svar Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Gå inn på anbefallinger og se der. Har kjøpt flere billigmaskiner der som funker bra. Asus M2A-VM og M2N-MX er bra hovedkort med onboard grafikk som er helt greit hvis du ikke skal ha veldig minnekrevende grafikkaplikasjoner. En av de og en biillig og greit AMD dobbeltkjerne gir veldig mye for pengene. Jeg har god erfaring med disse oppsettene. Gammel strømforsyning er ikke greit. De har 20-pin kontakt til hovedkort mens nye strømforsyninger har 24-pin. Om det er gammelt utstyr er AOpen ES45C et greit kabinett med strømforsyning, om du ikke må ha mye strøm da. 336,- er billig for kab m. PSU EDIT: Lagt til litt + skrivefeil Endret 2. november 2007 av ss1108 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå