Pug Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 En kamerat av meg installerte iMesh, men etter installasjonen ble maskina / win xp veldig treigt. Han prøvde å slette det iMesh, men etter avinstallasjon er den likevel like treig. Prøvd å restarte maaaange ganger også. Hva kan problemet være? Ingen av oss har peiling på å ta ut en rambrikke for eksempel, for å sjekke om ram'en er defekt eller noe, så, eh, finnes det noe som kan gjøres? Uten å åpne maskina for å for eksempel skifte ut rambrikker? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 HAHA iMesh er noe dritt!! Jeg håper du anbefaler alle med lite datakunnskaper som du kjenner om å holde seg unna det heretter, da det følger med MASSE SPYWARE-DRITT med dette programmet! Det er all denne spyware som ligger å kjører og tar av din RAM og CPU, derfor går systemet veldig tregt. Men med litt kunnskaper er det lett å fjerne denne dritten som fulgte med. Du kan starte msconfig ved å skrive msconfig i kjør. (Du finner kjør/run på startmenyen) Her kan du se oversikt over alt som starter samtidig med windows og du kan deaktivere det. MEN du burde ikke deaktivere viktige ting da... bare spy-ware-dritten. Etter du har deaktivert de tingene som er spyware så finner du dem på hard-disken og sletter de. Jeg vet at det finnes en side på nettet der du kan laste ned en ting som sjekker maskinen din for spyware men husker ikke hva siden heter. Kanskje noen andre her vet det? Vi må nesten hjelpe denne stakkaren som la inn iMESH.. : Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 www.download.com søk etter adaware og last det ned... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 ^ ^ ^ | | | | | | | | | DU(lone*desert*fish) er en uviten idiot, ved å tryke på 1 enkelt knapp kan du droppe all spyware på imesh ("install partner software) TIl deg som starta posten, last ned og kjør programmet "ad aware" Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Javel. Kommer her å kaller meg en idiot!?? Jeg ser ikke noe grunn til det da, så klapp igjen din fjortiss! Jeg viste ikke om dette med at man kan unngå å få all spyware da det ikke er jeg som har lagt det inn. Jeg trenger ikke denne iMesh-driten da jeg ikke driver med slike warez-saker som dere... Men jeg satt ved siden av en på et LAN som la inn iMesh etter anbefaling fra en annen på lanet, og han fikk samme problemer med treig maskin. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 enkelt knapp kan du droppe all spyware på imesh ("install partner software) Nei, du får ikke en helt ren installasjon av den grunn. Du slipper det iMesh kaller spyware, men det følger med noe dritt for det. Avinstaller hele driten, kjør Ad-Aware og legg så inn denne spywarefrie versjonen (legg merke til at den kun er halvparten så stor): http://mek.la/soft/p2p/iMesh130.exe OT: Lone*Desert-Fish, avataren din er for stor. 50x50 pixler og 6KiB er maks. Jeg foreslår at du gjør noe med det før en moderator ser den. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Haha Torsteinen! Ser du hva LarsC skrev? Du unngår ikke ALL spyware ved å trykke på denne knappen som du sier, du får fremdeles noe av denne dritten på maskinen din. Det er men andre ord DU som er en "uviten idiot" som du kaller det. Du burde forrsten ha lest reglene her siden du har nesten 600 innlegg og burde da vite at du skal holde en mer høflig tone. Jeg har lest disse reglene men klarte desverre ikke og holde tilbake dette innlegget da du provoserer meg kraftig! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Smalt det fra han med for stor avatar. Jaja. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Smalt det fra han med for stor avatar. Jaja. Bra gjort det.. Eller hva? Lenke til kommentar
Invert Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har opplevd at flere kamerater har hatt problemer som sikkert skyldes imesh, du trykker ctrl-alt-del og får opp hvilke prosseser som er der og slår av winnet.exe som stjeler 99%cpu og tar et søk i windows etter winnet.exe og sletter den så skulle problemet være løst Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 oki =) Jeg ba han holde seg unna iMesh, men neida, en tosk i klassen min sier det funker "supert". Jaja, skal si fra til han. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg viste ikke om dette med at man kan unngå å få all spyware da det ikke er jeg som har lagt det inn. Jeg trenger ikke denne iMesh-driten da jeg ikke driver med slike warez-saker som dere... Neivel, så unngå å uttale deg om ting du ikke har noen erfaring om. Og forresten: iMesh er ikke laget med tanke på warez-utveksling, ikke i større grad enn for eksempel KaZaA eller andre multimedia-p2p-programmer er det. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Grunnen til at maskina er treg er fordi nå man instalere imesh, så blir det installert en masse andre dritt programmer på pc'en...det du kan gjøre er å instalere os på nytt...neste gang så styrer du unna imesh! Det er bare noe tull! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 iMesh funker faktisk helt supert. Etter man har fjerna all spy-waren! Er utrolig masse rart jeg finner med iMesh som jeg nesten ikke finner i det hele tatt med WinMX/DC/Kazaa o.l. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 iMesh funker faktisk helt supert. Etter man har fjerna all spy-waren! Er utrolig masse rart jeg finner med iMesh som jeg nesten ikke finner i det hele tatt med WinMX/DC/Kazaa o.l. hva kan det være tro? jeg vil anbefale irc eller ftp! Kanskje dc for de som har raske linjer. Imesh er tull og det vil den være forever. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 *host*host* DC++ :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå