Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får logget meg inn og den begynner å laste ned. Og når den hiter 100 % så ber den om restart. Jeg trykker restart og kommer inn til innloggingsscreenen og får denne beskjeden: "Failed to apply patch. Please try again later. If this problem persists you may need to reinstall or contact support."

 

Noen ideer?

 

Bruker Vista, kjører wow i admin. Har bare på windows brannmur, men funker ikke uten heller.

Lenke til kommentar
Jeg får logget meg inn og den begynner å laste ned. Og når den hiter 100 % så ber den om restart. Jeg trykker restart og kommer inn til innloggingsscreenen og får denne beskjeden: "Failed to apply patch. Please try again later. If this problem persists you may need to reinstall or contact support."

 

Noen ideer?

 

Bruker Vista, kjører wow i admin. Har bare på windows brannmur, men funker ikke uten heller.

 

prøv å høyreklikk og "run as administrator" på wow launcheren. tror jeg

Lenke til kommentar
Jeg får logget meg inn og den begynner å laste ned. Og når den hiter 100 % så ber den om restart. Jeg trykker restart og kommer inn til innloggingsscreenen og får denne beskjeden: "Failed to apply patch. Please try again later. If this problem persists you may need to reinstall or contact support."

 

Noen ideer?

 

Bruker Vista, kjører wow i admin. Har bare på windows brannmur, men funker ikke uten heller.

skjer det samme på meg:S holder på å laste ned wow nå jeg.. men den er jo på over 3gb så det tar sin tid:(

Lenke til kommentar
Jeg får logget meg inn og den begynner å laste ned. Og når den hiter 100 % så ber den om restart. Jeg trykker restart og kommer inn til innloggingsscreenen og får denne beskjeden: "Failed to apply patch. Please try again later. If this problem persists you may need to reinstall or contact support."

 

Noen ideer?

 

Bruker Vista, kjører wow i admin. Har bare på windows brannmur, men funker ikke uten heller.

 

prøv å høyreklikk og "run as administrator" på wow launcheren. tror jeg

Hadde helt glemt at de har en launcher. Er så lenge siden jeg slutta å bruke den. Men nå laster jeg ned!! :D

 

--------------------------------------------------------------------

Så konklusjon hvis du blizzard downloader ikke funker når man bare går rett til login screen er: Prøv Launchern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...