Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt står jo på MMO-Champion.com. Hvorfor kan ikke folk som lurer bare bla litt der? Det meste står på de 5-6 første sidene..

 

Gladiator's Armor Breastplate - 14500 honor, 30 AB marks

Gladiator's Armor Gauntlets - 10500 honor, 20 AV marks

Gladiator's Armor Helm - 14500 honor, 30 AV marks

Gladiator's Armor Leggings - 14500, 30 WSG marks

Gladiator's Armor Shoulders - 11250, 20 AB marks

 

Hele prislisten står på side 5 helt nederst.

Lenke til kommentar
Forstår ikke korfor noen orker å gå etter gladiator s1. Å få litt arena points er jo så lett! Selv hjernedøde huntere kan skaffe seg 200-300 points hver uke, av bare 1 times spilling. Men her foretrekker dere å skaffe dårligere gear som krever rundt 50 ganger mer spilletid!

 

Totalt kostet s1 settet 8 250. si at jeg er "hjernedød" og skaffer meg 300 p pr uke tar det meg usle

uker (8259/300). Eller er jeg helt off på regning nå. Aldri spilt Arena men skal begynne nå :)

 

Kan man joine random groups? og hvordan?

 

 

Er bare å gå til arena battlemaster det, kommer vel opp random groups der :)

Lenke til kommentar
Seaon 3 vil komme 1 uke etter patchen, og det vil også vindicator itemsa som kan kjøpes for honor points gjøre (neck, wrist, feet, waist). Også season 1 kan kjøpes for honor.

 

Hvordan veit du det? Kilde plix.

 

"The start date for Season 3 is purposefully planned to be one week later than the release of patch 2.3, which is currently scheduled for November 13."

 

Øverst på side 2 på MMO-Champion..(Forumpanelet funker dårlig her så det ble ikke noe link)

 

Ok, takk

 

Edit:

Har lasta ned patchen på laptopen, hvor havner patchen sånn at jeg dra den over på stasjonære når jeg kommer hjem?

Finner alle de andre patchene i WoW-mappa, men finner ikke 2.3, ikke når jeg søker heller.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...