Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...871&sid=1#7

 

2.3 released this week ?

# [ ] True

# [X] False

 

Og de hinter også til at season 3 og nye pvp rewards ikke kommer i 2.3.

Vet at mange har spekulert mye på det.

 

Hadde vel egentlig ikke tro på at 2.3 skulle komme denne uken. Tipper neste uke eller uken etter.

 

Det har vel blitt slått fast flere ganger nå at s3 og 2.3 ikke nødvendigvis kommer samtidig. De gir vel beskjed om ny arena sesong 2 uker i forveien også, så s3 er minst 2 uker unna, og forskyves hver dag den meldingen ikke kommer. Tipper 2.3 kommer først..

Lenke til kommentar
Leste et sted at flere macroer skal forbys. bla.a autoshot/steadyshot til hunter.

Noen som vet mer om dette?

 

Da blir det isåfall umulig å være hunter :thumbdown:

 

Er hunter selv, bruker ikke macroer, har ingen problemer med å spille.

 

Når du har spilt i 2 år uten macroer blir fingrene jævlig raske når du skal treffe de knappene som må treffes =D

 

så det blir ikke noe problem for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Håper jeg også. Alle mine alts har full rested xp nå, så bare venter på patchen for å sette i gang med levelingen igjen :D

hvor stor forskjell blir levlingen på som den er nå og som den blir?

 

Håper jeg også. Alle mine alts har full rested xp nå, så bare venter på patchen for å sette i gang med levelingen igjen :D

hvor stor forskjell blir levlingen på som den er nå og som den blir?

Lenke til kommentar
Håper jeg også. Alle mine alts har full rested xp nå, så bare venter på patchen for å sette i gang med levelingen igjen :D

hvor stor forskjell blir levlingen på som den er nå og som den blir?

Du vil trenge 20% mindre exp fra level 20 og opp til 60. I tillegg så får man 30% mer exp fra quests fra level 30 og opp til 60.

Lenke til kommentar
Håper jeg også. Alle mine alts har full rested xp nå, så bare venter på patchen for å sette i gang med levelingen igjen :D

hvor stor forskjell blir levlingen på som den er nå og som den blir?

Du vil trenge 20% mindre exp fra level 20 og opp til 60. I tillegg så får man 30% mer exp fra quests fra level 30 og opp til 60.

Niice.. har en 30 warrior jeg kanshe skal begynne å levle da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...