Skogslik Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Stemmer. man trenger 20% mindre for og levle, og man får 30% mer for quests Så da er det ganske bra alikevell Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Er det sant at det kommer 2x xp rate på alt eller er det bare rykter?Noen som kan bekrefete/avbekrefte dette? - Romis De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30% Såvidt jeg forsto minsker de exp. du trenger for å levle med 20%, og exp-belønning fra quests med 30%. Yes, stemmer det. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Fra level 20-60 er det 20% mindre xp for å levle, og level 30-60 er det 30%mer xp fra quests, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Da skal jeg levle tøsa mi hvertfall. Er så lei av å levle characters så jeg holder meg til locken nå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 "De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30%" Var dette bare tatt ut ifra løse luften, eller ligger det noe i det? Aldri hørt om at de skal redusere xp på mobs. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Sikkert bare en misforståelse. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 "De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30%" Var dette bare tatt ut ifra løse luften, eller ligger det noe i det? Aldri hørt om at de skal redusere xp på mobs. Han har sikkert misforstatt og trodd det sto "De minsker xpen du får av mobs med 20%" og ikke at Xpen du trenegr er mindre. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Tatt fra 2.3 patch notes: Improved Fireball: The reduction in damage coefficient caused by this talent has been removed. Improved Frostbolt: The reduction in damage coefficient caused by this talent has been removed. Vil dette bety at de har gjort de slik som de opprinnelig var? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Lurte på hva det betyr selv her, håper det er positivt Endret 3. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Det betyr det. Imp. Fireball/frostbolt fjerner ikke nå 10% (?) av spelldamageutnyttelsen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Noe som betyr at fireball og frostbolt scaler bedre med spelldamage etter at den er improved... Hvis noen skjønte hva jeg mente der. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 "De minsker xpen du får av mobs med 20% og så øker de xpen du får av quest med 30%" Var dette bare tatt ut ifra løse luften, eller ligger det noe i det? Aldri hørt om at de skal redusere xp på mobs. Alså, si at du nå får 400xp av et mob, så vil du i 2.3 patchen får 20% mindre xp. Da vil du få 320xp fra moben. Si at du får 4000xp av et quest, så vil du få 30% mer xp. Da vil du få 5200xp fra questet. Leste det i en patch note en eller annen plass, tror det var på mmo-champion eller på wow-forumet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Les det igjen, for du har misforstått fullstendig. De skal redusere mengden exp som trengs per level fra 20-60 med 20%, ikke mengden exp du får fra mobs. I tillegg får man 30% mer for quests mellom 30 og 60. De vil at 20-60 skal være mindre smertefullt for nye spillere når WoTLK kommer, ikke mer. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Bare for å gjøre dette helt klart Many leveling improvements have been made for the old world. The amount of experience needed to gain a level has been decreased between levels 20 and 60. In addition, the amount of experience granted by quests has been increased between levels 30 and 60. Level 1-60 dungeon quests have had their experience and faction rewards increased. Many elite creatures and quests in the level 1-60 experience have been changed to accommodate solo play. hentet fra http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Noe som betyr at fireball og frostbolt scaler bedre med spelldamage etter at den er improved... Hvis noen skjønte hva jeg mente der. Det sa meg egentli ingenting For og si det slik, er det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Noe som betyr at fireball og frostbolt scaler bedre med spelldamage etter at den er improved... Hvis noen skjønte hva jeg mente der. Det sa meg egentli ingenting For og si det slik, er det positivt eller negativt? positivt! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Noe som betyr at fireball og frostbolt scaler bedre med spelldamage etter at den er improved... Hvis noen skjønte hva jeg mente der. Det sa meg egentli ingenting For og si det slik, er det positivt eller negativt? positivt! Om du er mage så er vel det positivt ja, men for alle andre er det vel negativt Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Noe som betyr at fireball og frostbolt scaler bedre med spelldamage etter at den er improved... Hvis noen skjønte hva jeg mente der. Det sa meg egentli ingenting For og si det slik, er det positivt eller negativt? positivt! Om du er mage så er vel det positivt ja, men for alle andre er det vel negativt er da ikke direkte negativt for andre classes, frost\fire builds trengte dette imo. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 Noe som betyr at fireball og frostbolt scaler bedre med spelldamage etter at den er improved... Hvis noen skjønte hva jeg mente der. Det sa meg egentli ingenting For og si det slik, er det positivt eller negativt? Det vil si at Frostbolt og Fireball utnytter mer av spell damagen din = den gjør mer skade. : ) Lenke til kommentar
kaken Skrevet 4. november 2007 Rapporter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Spelldamagen du får fra et spell går på hvor lang cast time den har, så hvis du har improved frost bolt så caster du .5 sec raskere frosbolts - altså MINDRE spelldamage når du har 2.5 sec per frostbolt enn hva du ville fått med 3 sec. Feks. Fireball er 3.5 sec cast = 100% utbytte av +dmg Frostbolt er 3 sec cast = 88% utbytte av +dmg. Instant = 42% osv De gjør slik at du vil ikke miste det .5sec med "spell damage" når du talenter, du beholder den opprinnelige spelldamagen til spellet. Egentlig så gjør alle andre spells som talentes (feks. Bane i destruction for warlocks) at du beholder den opprinnelige spelldamage-cofficienten, men for mages har de mistet spelldamage-cofficient når du talenter til raskere cast. Endret 4. november 2007 av kaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå