Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hater 30% healing > damage forandringen.

 

Egentlig burde det stått no slikt:

 

- We have now decided to give healers approxemately two-thirds of a caster's +damage for free. Enjoy!

 

+30healing enchant har +10 spelldamage. Casters får +15 spelldamage.

+81healing enchant har +27 spelldamage. Casters får +40 spelldamage.

+300healing reward exalted sha'tar har +100 spelldamage. Casters får +159 fra exalted Lower City.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det trengtest jo sårt da. Var ikke mye morro og drepe noe som helst som holy paladin pre 2.3. Orket jo ikke engang og mine tilslut for og risikere og bli påhoppet av en mob som tok evigheter og drepe. Så hoppet fra 240 til 900 SD gjorde gott det i healing gear. Men priests er nok den healingklassen som har hatt mest nytte av dette.

Lenke til kommentar
Det trengtest jo sårt da. Var ikke mye morro og drepe noe som helst som holy paladin pre 2.3. Orket jo ikke engang og mine tilslut for og risikere og bli påhoppet av en mob som tok evigheter og drepe. Så hoppet fra 240 til 900 SD gjorde gott det i healing gear. Men priests er nok den healingklassen som har hatt mest nytte av dette.

 

Det jeg mente var at 30% var i meste laget, og at kanskje 10-15% hadde vært mer enn nok.

Lenke til kommentar
Det trengtest jo sårt da. Var ikke mye morro og drepe noe som helst som holy paladin pre 2.3. Orket jo ikke engang og mine tilslut for og risikere og bli påhoppet av en mob som tok evigheter og drepe. Så hoppet fra 240 til 900 SD gjorde gott det i healing gear. Men priests er nok den healingklassen som har hatt mest nytte av dette.

 

Det jeg mente var at 30% var i meste laget, og at kanskje 10-15% hadde vært mer enn nok.

 

Ja gud forby at healerne skal få gjøre skade.

Lenke til kommentar
Les nå hva han skriver da. Det er forskjeller på 30% og 15%, eller kanskje 20% for den saks skyld.

 

Nå synes jeg det er greit for healere å få litt +dmg, men jeg kan ikke si at jeg har spilt nok ennå til å gjøre meg opp noen mening om det er for mye eller for lite.

 

Han begrunner jo ikke særlig godt for hvorfor de bør få mindre enn de har nå.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var ikke det at healers skulle få lov å gjøre skade, det var heller at de skulle få lov å få to tredjedeler av en caster sin +damage helt uten videre. Det er helt fint at de skal få gjøre skade, men så mye syntes jeg var overdrevet spesielt etter at det har fungert relativt greit i nesten 2.5 år.

Lenke til kommentar

Litt morsomt at jeg hadde mer +healing som 49 enhancement shaman enn jeg har nå som 51 resto! Og dette med omtrent likt gear/enchants kvalitet.

 

600 AP ga +200 damage/healing, nå har jeg så vidt klart å skrape sammen nok utstyr til +140 healing.

 

Betyr jo at selv med resto talenter kunne jeg heale nesten like bra som enh som det jeg gjør nå som resto. (Sett bort i fra at jeg hadde mindre mana.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...