PSV Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg hater 30% healing > damage forandringen. Egentlig burde det stått no slikt: - We have now decided to give healers approxemately two-thirds of a caster's +damage for free. Enjoy! +30healing enchant har +10 spelldamage. Casters får +15 spelldamage. +81healing enchant har +27 spelldamage. Casters får +40 spelldamage. +300healing reward exalted sha'tar har +100 spelldamage. Casters får +159 fra exalted Lower City. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Interessant nok gikk jeg ned nesten 100 i +dmg da jeg skiftet fra healing-utstyret mitt (kara epix, primal mooncloth og whitemend) til det lille skrapet jeg har fått med meg i heroics. Utrolig morsomt å smite-spamme for 500 dps i arena :] Endret 26. november 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det trengtest jo sårt da. Var ikke mye morro og drepe noe som helst som holy paladin pre 2.3. Orket jo ikke engang og mine tilslut for og risikere og bli påhoppet av en mob som tok evigheter og drepe. Så hoppet fra 240 til 900 SD gjorde gott det i healing gear. Men priests er nok den healingklassen som har hatt mest nytte av dette. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg hater 30% healing > damage forandringen. Digger den.. 1800 +heal... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Priest ble imba i pvp etter 2.3. Jeg har +1950healing og da ca 750spelldmg, pewpew hordes<3 Men når casters needer på healing ting i instancer for spelldmg så blir det for dumt! Endret 26. november 2007 av Dranc Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 ser ikke noe galt i det såfremt ingen andre needer den. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det trengtest jo sårt da. Var ikke mye morro og drepe noe som helst som holy paladin pre 2.3. Orket jo ikke engang og mine tilslut for og risikere og bli påhoppet av en mob som tok evigheter og drepe. Så hoppet fra 240 til 900 SD gjorde gott det i healing gear. Men priests er nok den healingklassen som har hatt mest nytte av dette. Det jeg mente var at 30% var i meste laget, og at kanskje 10-15% hadde vært mer enn nok. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det trengtest jo sårt da. Var ikke mye morro og drepe noe som helst som holy paladin pre 2.3. Orket jo ikke engang og mine tilslut for og risikere og bli påhoppet av en mob som tok evigheter og drepe. Så hoppet fra 240 til 900 SD gjorde gott det i healing gear. Men priests er nok den healingklassen som har hatt mest nytte av dette. Det jeg mente var at 30% var i meste laget, og at kanskje 10-15% hadde vært mer enn nok. Ja gud forby at healerne skal få gjøre skade. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Les nå hva han skriver da. Det er forskjeller på 30% og 15%, eller kanskje 20% for den saks skyld. Nå synes jeg det er greit for healere å få litt +dmg, men jeg kan ikke si at jeg har spilt nok ennå til å gjøre meg opp noen mening om det er for mye eller for lite. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Les nå hva han skriver da. Det er forskjeller på 30% og 15%, eller kanskje 20% for den saks skyld. Nå synes jeg det er greit for healere å få litt +dmg, men jeg kan ikke si at jeg har spilt nok ennå til å gjøre meg opp noen mening om det er for mye eller for lite. Han begrunner jo ikke særlig godt for hvorfor de bør få mindre enn de har nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 +30healing enchant har +10 spelldamage. Casters får +15 spelldamage.+81healing enchant har +27 spelldamage. Casters får +40 spelldamage. +300healing reward exalted sha'tar har +100 spelldamage. Casters får +159 fra exalted Lower City. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Poenget mitt var ikke det at healers skulle få lov å gjøre skade, det var heller at de skulle få lov å få to tredjedeler av en caster sin +damage helt uten videre. Det er helt fint at de skal få gjøre skade, men så mye syntes jeg var overdrevet spesielt etter at det har fungert relativt greit i nesten 2.5 år. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Før så var det ikke kjekt og pvp'e fordi vi bare løp rundt og healet folk og døde på 2sek. Men forsatt så har holy/resto specca players få spells som gjør dmg, og det skal du være glad for. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Helt enig her! Gi oss paladins frostbolts! Selv etter denne buffen så ligger jo en healers DPS milevis bak en DPS klasse. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Synes det er en litt teit løsning, synes heller prisen på respecc skulle ha blitt senket kraftig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Synes det er en litt teit løsning, synes heller prisen på respecc skulle ha blitt senket kraftig. ikke senket, men kuttet ut. Blizzard må tenke på oss PvE healers, vi vil kanskje også ha det litt fun i PvP også. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Ja, det hadde funket fint egentlig. Bare pakket på en times cooldown eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Var det ikke snakk om at tanks og healers kanskje skulle få to specs? En for pve og en for grinding/pvp ettersom hva du ville, Så skulle det koste og "respecce" en av de to? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Da må de jo nesten gi det til alle. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Litt morsomt at jeg hadde mer +healing som 49 enhancement shaman enn jeg har nå som 51 resto! Og dette med omtrent likt gear/enchants kvalitet. 600 AP ga +200 damage/healing, nå har jeg så vidt klart å skrape sammen nok utstyr til +140 healing. Betyr jo at selv med resto talenter kunne jeg heale nesten like bra som enh som det jeg gjør nå som resto. (Sett bort i fra at jeg hadde mindre mana.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå