Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Lære deg å lese nesmomis. Og jeg stoler litt mere på blå poster enn spillere som slenger ut rykter de har hørt fra andre spillere. Er alt for mye av sånt og sjelden stemmer det.

 

Jaj kan ige lese va du skrive?

 

Og den eneste blå posten er at de sier at de utsetter S3 med en uke pga thanksgiving. Hva har det med honor prisene å gjøre?

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Hørt det hen? Tviler litt på at de skrur opp prisen siste uken(e). I hvert fall uten å nevne det, siden det vel kun er gitt ut en offisiell prisliste som alle har gått etter noen uker.

FOlk har bare tatt priser fra PTR, og det kan være stor forskjell mellom PTR -> Patch.

 

Joda, men det høres litt rart ut at s3 blir utsatt en uke pga prisen øker på s1 gear. Men jeg har ikke sett s1 gear for honor med egne øyne siden det kom aldri noen s1 vendor på PTR i Europa, var vel kun USA som fikk den.

 

Har du noen kilder på det, eller er det bare rykter som en person har funnet på og spredt videre? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvordan er looten i Zul'Aman? Mye bedre enn Kara?

 

Ja, en god del.

 

Er det patchen som har fucka opp AV btw? Etter patchen har eg kun spelt "lange" AV runder, der "reinforcement"-saken går ut til slutt. Gief back old AV ^^

 

Har bare opplevd at reinforcements har blitt til 0 en gang, av ca. 30-40 AVs.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Problemet med dagens AV er vel at de fleste spiller som de alltid har gjort...

Jeg tror at det vil utvikle seg ensformige strategier som gjør AV kjedelig og kun for farming av honor.

 

Hadde vært moro med battlegrounds som var mer utfordrende og litt mer uforutsigbare.

Men det vil vel alltid være et flertall av honorfarmers og epixwhores.

 

To ting som ihvertfall enkelt ville forbedre AV var om Blizz gjorde noe med laggen og

om de gjorde mer for å bli kvitt leechers.

Jeg skjønner ikke hvorfor det etter flere års bg's fremdeles er mulig å leeche for honor.

Lenke til kommentar
Problemet med dagens AV er vel at de fleste spiller som de alltid har gjort...

Jeg tror at det vil utvikle seg ensformige strategier som gjør AV kjedelig og kun for farming av honor.

 

Har ikke hendt oss en eneste gang etter patchen.

Senest i dag sendte vi folk rett mot Balinda mens jeg tok SF-flagget, red deretter rett tilbake til Galvandar med 10 andre Horde og beskyttet han suksessfullt mot alliance-angrepet.

 

Ble litt kamp om tårnene fra og til, men til slutt fikk vi tilogmed summona Icelord Lok'holar, for første gang på et helt år som jeg kan huske.

Deretter var det plankekjøring; en stakkars gnom skvatt nok godt når han red forbi oss og dro med seg Lok'holar hele veien til IB der alliance desperat forsøkte å holde flagget.

Deilig å høre Icelorden spamme "let your essence congeal with Lok'holar!" når han hogg ned en etter en.

Etter at alliance definitivt da var knust i angrepet deres, slo vi oss sammen med resten opp mot Stormpike og Aid Station (sammen med Icelorden) og overkjørte dem godt.

Vant kampen med noe slikt som 500 reinforcements til overs.

Herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...