nubee Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg skal brenne to CD-er inn på en dvd. Autorun.inf finnes på begge cdene. Hvordan skal jeg ordne det i praksis at DVD-en starter opp automatisk så man får valgt hvilken cd man vil kjøre? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Du må lage en egen autorun.inf og deretter lage ditt eget autorunprogram... Dette kan være tradisjonelle .exe filer vha. programmering som starter .exe filene når du trykker, eventuellt et .bat script som popper opp en dialog som lar deg velge. Om du ikke ønsker å programmere selv kan du sjekke ut om du ønsker å bruke 3dje parts programvare: http://www.ezau.com/latest/articles/083.shtml om det ikke var klart: Du må få programmet du lager til å åpne de filene som står i de andre autorun.inf filene. Endret 2. november 2007 av radivx Lenke til kommentar
nubee Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Det finnes ikke noen enkle løsninger på dette da? Noen som ikke medfører programmering? Jeg ser for meg at man setter i DVD-en i PC-en og får opp en en boks der man kan velge hvilken av de to CDene man vil se på. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Da følger du linken min og laster ned et av de programmene som lager en slik løsning. Lenke til kommentar
nubee Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå