Gå til innhold

Need For Speed: Pro Street demoen på us Store nå!

Espen-S-R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En forholdsvis grei demo.. sikkert gøyt:) men ikke verdt 599, ingen ny opplevelse.. Selvom det endelig er på lyse dagen og ikke alle de nattbanene som er på need for speed underground

Syntest online tjenestene hørtes morsomme ut, Se gametrailers.com, så jeg forhåndbestilte det fra VGP. Sikkert verdt 410 kr.

Lenke til kommentar

Ikke imonert...NFS har vært, som jeg har sagt før, vært bæsj siden NFS3:HP. Håper EA nå dropper åpent brett og alltid tilstedeværende politi, for det er i mine øyne det som har kverka de siste spillene. Koser meg faktisk fortsatt med 3'ern! Sitter og eksperimenterer med en sixaxis-driver som har vært postet her på forumet og lekt meg med L2/R2-styring, som faktisk virker til en hvis grad med tilvenning.

Lenke til kommentar

Til hva?

Og den offesielle Releasen er ikke før mellom den 22-27 november.

Ps: Bra demo, likte aksen på bilene når den m3'n speeda.. ;) Grafikken vra kjempe bra til å være en demo, likte bilene jeg kjørte men du kan vente deg minst 50 biler til du kan gjøre hva du vil med :)

Bra spill blir garantert kjøpt på releasen!

Lenke til kommentar
Ikke imonert...NFS har vært, som jeg har sagt før, vært bæsj siden NFS3:HP. Håper EA nå dropper åpent brett og alltid tilstedeværende politi, for det er i mine øyne det som har kverka de siste spillene. Koser meg faktisk fortsatt med 3'ern! Sitter og eksperimenterer med en sixaxis-driver som har vært postet her på forumet og lekt meg med L2/R2-styring, som faktisk virker til en hvis grad med tilvenning.

Er jo forskjell på hva folk syns da. Syns selv det er morsomt med åpent brett (by) og politi overalt. Spes hvis det blir en god løsning med dette på online. Men ang demoen så var det en litt dårlig demo som viste lite av spillet. Spillet så greit ut og var greit nok å kjøre. Ikke det helt store, men absolutt et spill jeg kan vurdere etterhvert.

Lenke til kommentar

veldig kul demo (spesielt speed challange) :)

men synes det er alt for lett på king mode, vinner hele tia :(

bra å se en skademodell på bilene, bra lenge siden sist :) den er jo ganske bra med tanke på alle delene som kan skiftes ut og fikses på når man pimper osv :)

kunne dog tenkt meg en litt mer dynamiske omgivelser (bedre fysikk) for eks: flere ødeleggbare omgivelser...

men kult spill, dette skal skaffes til veie ;)

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...