Lacim Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dette spillet var rett og slett elendig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Eneste brukbare var lyden når man brukte boost. Ellers var det en utrolig skuffende demo. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Eneste som var kjekt var å få opp farten så mye man kan på de lange strekningene med boost, så vrenge til en side og se på bilen trille rundt og bli "TOTALED" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vel uansett kor analt dette spillet måtte vere vil det mest sansynligvis toppe listene verden over Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 En forholdsvis grei demo.. sikkert gøyt:) men ikke verdt 599, ingen ny opplevelse.. Selvom det endelig er på lyse dagen og ikke alle de nattbanene som er på need for speed underground Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Trur eg let denne passere i det stille. Kjem så masse anna snadder i næraste framtid. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 En forholdsvis grei demo.. sikkert gøyt:) men ikke verdt 599, ingen ny opplevelse.. Selvom det endelig er på lyse dagen og ikke alle de nattbanene som er på need for speed underground Syntest online tjenestene hørtes morsomme ut, Se gametrailers.com, så jeg forhåndbestilte det fra VGP. Sikkert verdt 410 kr. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ikke imonert...NFS har vært, som jeg har sagt før, vært bæsj siden NFS3:HP. Håper EA nå dropper åpent brett og alltid tilstedeværende politi, for det er i mine øyne det som har kverka de siste spillene. Koser meg faktisk fortsatt med 3'ern! Sitter og eksperimenterer med en sixaxis-driver som har vært postet her på forumet og lekt meg med L2/R2-styring, som faktisk virker til en hvis grad med tilvenning. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Need For Speed: Pro Street (Playstation 2 - Svenskt omslag - mer info klikk her » OBS! 459 kr Playstation 2, tror dere det vil funke grett? Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Til hva? Og den offesielle Releasen er ikke før mellom den 22-27 november. Ps: Bra demo, likte aksen på bilene når den m3'n speeda.. Grafikken vra kjempe bra til å være en demo, likte bilene jeg kjørte men du kan vente deg minst 50 biler til du kan gjøre hva du vil med Bra spill blir garantert kjøpt på releasen! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Syntes ikke det var så verst, seff ikke noe nytt. Men ganske morsomt egentlig, veldig fort det går når man kommer opp i fart :!: Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Lurte på om det ville komme til å "kjøre" grett på Playstation 2? Kanskje ett dumt spørsmål men,..... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ja det vil selvfølgelig funke grett. Det er jo portet til ps2 for å fungere tilfredstillende på den konsollen. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke imonert...NFS har vært, som jeg har sagt før, vært bæsj siden NFS3:HP. Håper EA nå dropper åpent brett og alltid tilstedeværende politi, for det er i mine øyne det som har kverka de siste spillene. Koser meg faktisk fortsatt med 3'ern! Sitter og eksperimenterer med en sixaxis-driver som har vært postet her på forumet og lekt meg med L2/R2-styring, som faktisk virker til en hvis grad med tilvenning. Er jo forskjell på hva folk syns da. Syns selv det er morsomt med åpent brett (by) og politi overalt. Spes hvis det blir en god løsning med dette på online. Men ang demoen så var det en litt dårlig demo som viste lite av spillet. Spillet så greit ut og var greit nok å kjøre. Ikke det helt store, men absolutt et spill jeg kan vurdere etterhvert. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Æsj, EA asså, detta var skuff. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nok en dårlig port av EA. Dårlig framerate og jaggies. Men skal ha pluss for bra fartsfølelse. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Faen a... Er det bare to baner? alt for lett... Men kommer til å kjøpe det for det da! Trenger et bil spill til. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) veldig kul demo (spesielt speed challange) men synes det er alt for lett på king mode, vinner hele tia bra å se en skademodell på bilene, bra lenge siden sist den er jo ganske bra med tanke på alle delene som kan skiftes ut og fikses på når man pimper osv kunne dog tenkt meg en litt mer dynamiske omgivelser (bedre fysikk) for eks: flere ødeleggbare omgivelser... men kult spill, dette skal skaffes til veie Endret 5. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nå har jeg også testa demon og syns det var bra jeg:) Men demon var all for lett da men.. Jeg må nok skaffe meg dette... Men syns di siste NFS spilla har vært bånn i bøtta men heldivis var dette bra....syns JEG da Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kjedelig! Demoen var for lett, funksjonen med clutch var for billig. Når du totala bilen datt jo bare deler av den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå